problem 1545
-
aw
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lis 2014, 15:52
problem 1545
Witam mam problem z przeinstalowaniem systemu jaki bym system nie chiał w grac na lapka to wyskakuje mi ekran smierci i coś tam pisze nie wiem nie znam sie na tym nie jestem iformatykiem i nie wiem co znim mozr być kolega mi powiedział ze moge mieć uwalony dysk ale nie jestem pewien szkoda mi wyzucic kase w błoto bo jak będzie ten dysk dobry co mam prosze o pomoc jak naj szybciej
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: problem 1545
Witaj,
Powodów występowania tzw. BSOD może być bardzo wiele. Jednakże najczęstsze przyczyny to oprócz sterowników właśnie uszkodzenie dysku lub pamięci RAM. Nawet będąc początkującym użytkownikiem komputerów, możesz własnoręcznie przeprowadzić kilka kroków diagnostycznych, które pomogą Tobie w identyfikacji usterki.
W tym przypadku, polecam wykonanie wbudowanej diagnostyki z poziomu BIOS. Aby ją uruchomić, w momencie gdy laptop jest wyłączony wciśnij i przytrzymaj klawisz Fn i trzymając go - wciśnij przycisk zasilania laptopa. Laptop powinien w tym momencie uruchomić wbudowaną diagnostykę, która potrwa około 15 minut. Jeśli podczas tej diagnostyki wyświetli się kod błędu np postaci 20XX-0XXX - zapisz go na kartce i podaj tutaj na forum. Pomoże nam to w identyfikacji uszkodzonego podzespołu.
Pozdrawiam.
Powodów występowania tzw. BSOD może być bardzo wiele. Jednakże najczęstsze przyczyny to oprócz sterowników właśnie uszkodzenie dysku lub pamięci RAM. Nawet będąc początkującym użytkownikiem komputerów, możesz własnoręcznie przeprowadzić kilka kroków diagnostycznych, które pomogą Tobie w identyfikacji usterki.
W tym przypadku, polecam wykonanie wbudowanej diagnostyki z poziomu BIOS. Aby ją uruchomić, w momencie gdy laptop jest wyłączony wciśnij i przytrzymaj klawisz Fn i trzymając go - wciśnij przycisk zasilania laptopa. Laptop powinien w tym momencie uruchomić wbudowaną diagnostykę, która potrwa około 15 minut. Jeśli podczas tej diagnostyki wyświetli się kod błędu np postaci 20XX-0XXX - zapisz go na kartce i podaj tutaj na forum. Pomoże nam to w identyfikacji uszkodzonego podzespołu.
Pozdrawiam.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
aw
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lis 2014, 15:52
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: problem 1545
Ten błąd dotyczy dysku twardego i opis do niego znajdziesz tutaj:
http://www.dell.com/support/article/us/ ... 162/PL#HDD
Czytałam również na forach, że trzeba zmienić w BIOSie kontroler SATA z AHCI na IDE. Jeśli nie pomoże no to skontaktuj się z Pomocą Techniczną Della
http://www.dell.com/support/article/us/ ... 162/PL#HDD
Czytałam również na forach, że trzeba zmienić w BIOSie kontroler SATA z AHCI na IDE. Jeśli nie pomoże no to skontaktuj się z Pomocą Techniczną Della
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: problem 1545
SMART padł. Dysk do wymiany. Skontaktuj się z wsparciem technicznym, numer na infolinię znajdziesz w mojej sygnaturce.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
- Ernji_N_P
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 paź 2016, 17:58
Re: problem 1545
Witam Również mam problem z 2000-0151. Czytałem na stronie Della , że upgrade do nowszej wersji bios może pomóc. Niestety przy próbie update biosu wyskakuje komunikat Dell id not matched. W biosie dysk jest widoczny pod fixed HD. Niestety system się nie uruchamia. wyskakuje tylko okno do zalogowania i to wszystko. Później ciemny ekran. Czy ktoś ma jakieś pomysły
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
pi
- Dellmania UltraUser
- Posty: 866
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: problem 1545
System się nie uruchamia po próbie instalacji nowego BIOS'u czy po innym zdarzeniu (aktualizacja, tweak systemu..itp)?
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]