Uszkodzenie portu ładowania - czy podlega gwarancji?

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
ad
ad123
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2016, 23:05

Uszkodzenie portu ładowania - czy podlega gwarancji?

Postautor: ad123 » 20 wrz 2016, 23:52

Hej!

Posiadam lapka DELL Inspiron 3147, jeszcze na gwarancji (Onsite Service After Remote Diagnosis + Collect and Return). Niecały miesiąc temu port ładowania przestał działać (piny w środku wygięły się, laptop nie rozpoznaje oryginalnej ładowarki i nie ładuje). Do wymiany port ładowania na płycie głównej.

Czy takie uszkodzenie podlega naprawie gwarancyjnej?

Może ktoś wie i będzie w stanie pomóc - niestety bujam się już z tym od prawie miesiąca.

Dzięki!


Awatar użytkownika
AMSO
Dellmania User
Posty: 90
Rejestracja: 27 wrz 2011, 08:17

Re: Uszkodzenie portu ładowania - czy podlega gwarancji?

Postautor: AMSO » 25 wrz 2016, 08:22

Zadzwoń do Della, a się dowiesz, ale moim zdaniem powiedzą, że to uszkodzenie mechaniczne bo piny same się nie wygięły.


Szukasz sprzętu klasy biznes? U nas znajdziesz laptopy poleasingowe w klasie A między innymi marki Dell. Mamy również komputery poleasingowe tej firmy zapraszamy. My pomagamy zawsze i wszędzie :)

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]