Wyciągnięcie dysku a utrata gwarancji

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
sh
shancez
Posty: 1
Rejestracja: 29 cze 2016, 14:21

Wyciągnięcie dysku a utrata gwarancji

Postautor: shancez » 29 cze 2016, 14:25

Witam.

Chciałem się dowiedzieć czy wyciągając dysk z laptopa Dell P26E który jest na gwarancji w celu zgrania danych spowoduje utratę gwarancji ?


Z poważaniem:
Andrzej


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Wyciągnięcie dysku a utrata gwarancji

Postautor: piotr_solek » 02 lip 2016, 19:34

Nie .


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.

Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika