Dell Inspiron 17-5758 problemy/pytanie...

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
gr
grbuy
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2015, 13:01

Dell Inspiron 17-5758 problemy/pytanie...

Postautor: grbuy » 04 maja 2016, 23:04

Siema! Zakupiłem nowego laptopa w sklepie jak w tytule. Procesor Intel Core i3-5005U. 4 GB Ram. Intel Graphics HD 5500. Geforce 920m. I mam takie pytanko ponieważ laptop służy mi za urządzenie wielofunkcyjne. Internet, myzyka, gry... Mianowicie mam problemy z temperaturą. Włączyłem Battlefielda Bad Company 2, na średnich ustawieniach czy Mafię 2 i temperatura procesora skacze do 82*C czy to jest normalne na takich parametrach? Dodam że temperatura procesora w stanie spoczynku wynosi 52-53*C. Pozdrawiam! I proszę o odpowiedź... :?


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dell Inspiron 17-5758 problemy/pytanie...

Postautor: piotr_solek » 05 maja 2016, 12:34

Tak. W razie czego są zabezpieczenia. Laptop się wyłączy lub zacznie "klatkowac" grę obniżając taktowanie. Inna kwestią jest to jak ograniczyć takie sytuacje.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
gr
grbuy
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2015, 13:01

Re: Dell Inspiron 17-5758 problemy/pytanie...

Postautor: grbuy » 06 maja 2016, 18:42

A więc normalne... Luzik, bo już się martwiłem. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!


am
amelia
Posty: 5
Rejestracja: 07 lip 2015, 17:52

Re: Dell Inspiron 17-5758 problemy/pytanie...

Postautor: amelia » 07 maja 2016, 10:51

czy komuś z was udało się kiedykolwiek skorzystać z naprawy gwarancyjnej laptopa DELL. Kupiłam laptop w grudniu i usiłuję od początku go reklamować. Wiesza się, znika obraz, grzeje się jak żelazko mimo ze stoi na wiatraku, ostatnio ekran zrobił się w połowie czarny. Cała moja przyjemność z kupna della polega na wydawaniu pieniędzy do call center della w którym każą mi robić różne testy byleby nie przyjąć naprawy gwarancyjnej. Tak było w styczniu, lutym, marcu. Od kwietnia zwróciłam go do sklepu. Teraz Dell, to samo robi z pracownikami sklepu. Każe im całe dnie robić testy i nie chce go naprawić. Mam pytanie czy na tym polega kupno della? Zabrać pieniądze za badziewie i potem uniemożliwić jego zwrot. Nie dziwię się że wiele marketów nie chce już takiego dostawcy. Mój market za moją namową wysłał im mój laptop bez zgody serwisu della na naprawę. Tak dell traktuje markety. Ciekawa jestem jak traktują mniejsze sklepy czy sklepy internetowe. Może cenzor dopuści jakieś wypowiedzi innych co kupili u nich laptop?


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]