Witam
Mam laptop DELL a dowiedziałbym się czy można usunie recovery, a straty gwarancja?
pozdrawiam ps: jestem osoby głuchoniemy.
Zapytanie
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Zapytanie
Witaj!
Usunięcie partycji recovery nie powoduje utratę gwarancji serwisowej. Utracisz tym tylko możliwość przywrócić system do ustawień fabrycznych w przypadku uszkodzenia software.
Usunięcie partycji recovery nie powoduje utratę gwarancji serwisowej. Utracisz tym tylko możliwość przywrócić system do ustawień fabrycznych w przypadku uszkodzenia software.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
KI
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 paź 2016, 17:18
Re: Zapytanie
Witaj, oddaj laptopa do serwisu najlepiej do Bratysławy niby na sprawdzenia poprawności działania bluetooth, a serwis na pewno usunie Ci recovery za free tak było w moim przypadku tylko z tą różnicą, że ja chciałem mieć na laptopie partycję recovery, a jej nie mam . Pozdrawiam
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]