DELL Latitude E7440
-
de
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:31
DELL Latitude E7440
Witam, mam problem z moim DELL Latitude E4770, którego dostałem. Otóż nie mogę go odpalić. Przycisk po naciśnięciu zaczyna świecić ale nic sie nie dzieje, nie słychać pracy laptopa ani nic nie wyskakuje na ekranie. Przy podłączeniu ładowarki bateria zaczyna świecić na biało i pomarańczowo na przemian przy dwukrotnym pomarańczowym. Da się jeszcze go wskrzesić ?? Z góry dziękuje za odpowiedź.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: DELL Latitude E7440
dell1234 pisze: Przy podłączeniu ładowarki bateria zaczyna świecić na biało i pomarańczowo na przemian przy dwukrotnym pomarańczowym.
Światło białe jest stałe czy pulsujące? Są dwie metody sygnalizacji kodów błędu przez diodę baterii. Pierwsza to właśnie światło białe zaświeca się stale po czym zmienia na migające pomarańczowe, druga, to światło białe miga naprzemiennie ze światłem pomarańczowym.
Pierwsza opcja sugeruje uszkodzenie ładowarki, nieoryginalną ładowarkę.
Druga wskazuje na uszkodzenie baterii.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
de
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:31
Re: DELL Latitude E7440
Pasuje raczej pierwsza metoda, białe światło stale sie zaświeca i zmienia na migające pomarańczowe i tak w kółko. Tylko czy totalny brak reakcji laptopa (nie słychać pracy ani nawet wentylator nie kręci) nawet z wyciągniętą baterią i połączoną ładowarką to przez baterie ?
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: DELL Latitude E7440
Jak już napisałem takie zachowanie diod LED tylko sugeruje takie uszkodzenie. Powodów takiego zachowania może być wiele, od ładowarki po układ zasilania aż do uszkodzenia płyty głównej. Ostateczną diagnostyką i usunięciem usterki zajmuje się serwis.
Skontaktuj się ze mną poprzez prywatną wiadomość, w jej treści podaj numer Service Tag urządzenia.
Skontaktuj się ze mną poprzez prywatną wiadomość, w jej treści podaj numer Service Tag urządzenia.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Latitude”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]