Witam.
Posiadam od lat dwa laptopy dell latitude - E6230 i E4310. Od zawsze na obydwu laptopach zainstalowany był system Win7 64bit Pro. Często korzystałem z pomocy oficjalnego wsparcia dell - aktualizacja sterowników, diagnostyka itp. W tym celu strona Dell wymuszała instalację programu Dell System Detect. Zawsze wszystko działało dobrze, nie występowały żadne problemy.
W ostatnim czasie (od około 2 tygodni) na żadnym z moich laptopów nie mogę poprzez stronę Della przeprowadzić ani aktualizacji ani też diagnostyki. Mam najnowszą wersję oprogramowania Dell System Detect - 6.12.0.5. Nie wiem co jest grane. W celu weryfikacji problemu bawiłem się już w różne kombinacje: wyłączałem już zapory systemu Windows, wyłączałem antywirusa, resetowałem router, zmieniałem nawet na chwilę dostawcę internetowego. Nic to nie pomagało. Wyszukiwanie aktualizacji trwa w nieskończoność, z kolei diagnostyka nawet się nie uruchamia - screeny przedstawiają jak to wygląda, nic dalej się nie dzieje. Poprzez zainstalowane oprogramowanie SupportAssist bez problemów robię pełną diagnostykę, testy bezbłędne...
W akcie desperacji ostatecznie 2 dni temu na jednym z laptopów postawiłem system na nowo - też porażka, bez żadnych zmian. Uznałem więc, że wina musi leżeć po stronie Della. Poinformowałem o wszystkim Serwis licząc na to, że potwierdzą, iż mają faktycznie wiele zgłoszeń dot. problemu jak mój. Niestety tak się nie stało. Nadal badają problem. Poradzili mi korzystanie z innego programu do automatycznej aktualizacji driverów - Dell Command Update - swoją drogą program wyśmienity, polecam. Wiem, że mój problem nie jest poważny i można go "olać" ale jest to irytujące... a nadmienić muszę, że lubię grzebać w laptopach i raczej jestem ogarnięty w tych sprawach. Ale z tym sobie nie mogę poradzić.
Może spotkaliście się z takim problemem i jakoś go rozwiązaliście... Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Problem z działaniem programu Dell System Detect Win7 64bit
-
kk
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 wrz 2015, 22:59
Problem z działaniem programu Dell System Detect Win7 64bit
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
pi
- Dellmania UltraUser
- Posty: 866
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: Problem z działaniem programu Dell System Detect Win7 64
kkamyk pisze:W tym celu strona Dell wymuszała instalację programu Dell System Detect.
Nie wymusza bo masz opcję "znajdę samodzielnie" co widać na załączniku. Moim zdaniem, dla zorientowanych , jest to szybsza metoda aktualizowania starszych modeli. Mam model E6320 z win7 64 w pełni funkcjonalny a posiada zainstalowane może 3-4 programy (w tym dwa to sterowniki- tuchpad i wwan) ze strony dell.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2016, 14:18 przez piotr_solek, łącznie zmieniany 1 raz.
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
-
kk
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 wrz 2015, 22:59
Re: Problem z działaniem programu Dell System Detect Win7 64
Oczywiście masz rację, ja jednak chciałem skorzystać z automatycznego wyszukiwania - choćby dlatego, że sam zmieniałem nieznacznie konfigurację notebooka. Problem nadal występuje. Proszę zwłaszcza osoby posiadające Win7 64bit o sprawdzenie czy u nich wszystko jest tak jak powinno. Pozdrawiam
-
pi
- Dellmania UltraUser
- Posty: 866
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: Problem z działaniem programu Dell System Detect Win7 64
Instalacja Microsoft .Net 3.5 sp1. Zmień przeglądarkę. Jak coś mi nie działa na operze to używam tej wbudowanej w windows. Ten krótki test wydaje się nie działać na firefox (ost. wersja z adblockiem) nie mam dodatkowych bibliotek microsoft'u.
Równie dobrze może być wyłączona jakaś usługa w windows..a sam os jest pobrany z "drugiej ręki"(ulepszony). Masz oryginalną płytę? Dlatego pomoc techniczna w tej kwestii może tylko "badać". Jest zbyt dużo czynników które mogą powodować problemy.
Równie dobrze może być wyłączona jakaś usługa w windows..a sam os jest pobrany z "drugiej ręki"(ulepszony). Masz oryginalną płytę? Dlatego pomoc techniczna w tej kwestii może tylko "badać". Jest zbyt dużo czynników które mogą powodować problemy.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2016, 18:07 przez piotr_solek, łącznie zmieniany 3 razy.
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
-
kk
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 wrz 2015, 22:59
Re: Problem z działaniem programu Dell System Detect Win7 64
Przeglądarki zmieniałem już wcześniej - na nic to. Microsoft .Net 3.5 sp1 też nic nie zmienia... Próbowałem również przez amerykańską stronę Dell-a, to samo ...
-
kk
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 wrz 2015, 22:59
Re: Problem z działaniem programu Dell System Detect Win7 64bit
Kupiłem kolejny laptop Dell E6230, postawiłem czysty system ... I tym razem mam to samo. Nie wiem już o co chodzi. Czy też tak macie???
Wróć do „Laptopy Dell i Windows 7”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]