NBD gwarancja

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
si
siwyyy77
Posty: 1
Rejestracja: 13 sty 2016, 23:44

NBD gwarancja

Postautor: siwyyy77 » 14 sty 2016, 00:25

Kupiłem na allegro Della Latitude 3330 używkę
Sprzedawca to generalnie http://www.ag.pl/
Dostałem gwarancję 24 miesiące serwisu w tym rok NBD della, na stronie della po wykryciu laptopa pokazuje mi gwarancję NBD do kwietnia 2017 i że sprzęt wydany pierwotnie w Szwecji.
Kilak pytań;
1. czy ta gwarancja jest ważna ?
2. czy muszę jakoś przenieś własność itp. ? Nie wiem kto jest pierwotnym właścicielem.
3. korzystając z suportu della po wykryciu urządzenia jestem kierowany do formularza w j. szwedzkim, zmiana języka na dole strony nic nie daje (strona się wiesza) jakieś rady poza nauką szwedzkiego ?

Ps. Z laptopa jestem generalnie b.zadowolony, pytania tak profilaktycznie...


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: NBD gwarancja

Postautor: piotr_solek » 18 sty 2016, 20:53

Gwarancja jest tylko dla pierwszego użytkownika. Jeśli nie znasz "właściciela" to nawet po wypełnieniu formularza transferu może i zostanie on odrzucony. Ponoć kiedyś było łatwiej.

Przepisz sobie service tag z biosu jeśli nie masz naklejki pod spodem. Zamiast wykrywania sprzętu wpisz ten numer. Możesz na polskiej stronie wybrać manualnie model z listy i wtedy masz dostęp do wszystkich sterowników przewidzianych dla tych modeli.. http://www.dell.com/support/home/pl/pl/ ... s/advanced


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
sa
sabestian
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2016, 11:48

Re: NBD gwarancja

Postautor: sabestian » 13 lut 2016, 15:30

Witam, mam podobne pytanie, nie chciałem tworzyć kolejnego wątku.

Mam możliwość kupienia 3340 z półtoraroczną pozostałością NBD. Problem polega na tym, że sprzedający nie posiada dowodu zakupu, z jakiegoś powodu nie chce też udostępnić danych dotychczasowego właściciela, twierdząc, że to mi do niczego nie potrzebne, bo do realizacji gwarancji wystarczą kody serwisowe.

Dzwoniłem dwukrotnie do supportu Della i otrzymałem 2 sprzeczne informacje na ten temat (raz, że nie potrzebuję niczego, drugi raz, że muszę przenieść własność na siebie), na forum wyczytałem jeszcze więcej sprzeczności.

Gdzie jest prawda? Gdzie jest to napisane? Jakieś odnośniki do regulaminów?

Dziękuję za pomoc w imieniu swoim i innych użytkowników.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: NBD gwarancja

Postautor: MarekatDell » 19 lut 2016, 12:17

Wszystkie informacje dotyczące procedury przeniesienia własności oraz zasady realizacji gwarancji znajdziesz pod tym linkiem: http://dell.to/1gwJfYq


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
sa
sabestian
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2016, 11:48

Re: NBD gwarancja

Postautor: sabestian » 20 lut 2016, 09:42

Dzięki za odpowiedź.

Ja dostałem oficjalne info z supportu Della, dwukrotnie, od dwóch pracowników:
1. Jeśli komputer jest z "dystrybucji" (cokolwiek to znaczy, mój jest), to nie trzeba dowodu zakupu;
2. Jeśli komputer był kupiony w PL, to nie trzeba przenosić własności.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: NBD gwarancja

Postautor: piotr_solek » 20 lut 2016, 13:27

sabestian pisze:Problem polega na tym, że sprzedający nie posiada dowodu zakupu, z jakiegoś powodu nie chce też udostępnić danych dotychczasowego właściciela, twierdząc, że to mi do niczego nie potrzebne, bo do realizacji gwarancji wystarczą kody serwisowe.


Drugi punkt i tak cię nie dotyczy. Jeśli sprzedawca wzbrania się przed podaniem ci pełnej historii sprzętu to nie liczyłbym na gwarancję... Ja bym takiego laptopa nie kupował (rzekoma gwarancja nie jest tu żadnym atutem). Niech ci na piśmie poświadczy ,że nie jest z kradzieży i zna pełną historie laptopa.

W dystrybucji chodzi o zakup detaliczny (nie ze strony dell). Pisze wyraźnie, że trzeba zarejestrować produkt.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]