Laptop nie usypia się i nie wyłącza

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Es
Estudiante
Posty: 3
Rejestracja: 03 sty 2016, 22:38

Laptop nie usypia się i nie wyłącza

Postautor: Estudiante » 03 sty 2016, 22:55

Cześć!
Piszę do was w sprawie następującego problemu:
laptop Dell Inspirion 5737 z Windowsem 10 na pokładzie i kartami graficznymi Intel 4400 i AMD Radeon HD 8870M ma następujące problemy:
-nie potrafi przejść w stan uśpienia - ekran gaśnie, ale wentylator dalej pracuje, dioda zasilania świeci się, klawiatura jest nadal podświetlana. Czasem wentylator nie pracuje, czasem pracuje bardzo szybko. Komputer nie reaguje na nic, można go tylko fizycznie wyłączyć (przytrzymanie przycisku zasilania przez kilka sekund). Po ponownym odpaleniu komputer uruchamia się oczywiście od nowa, a przeglądarka Chrome wyrzuca monit o niepoprawnym zamknięciu.
-gdy komputer zamykamy dzieje się dokładnie to samo. Sam się nie zamknie.
-Natomiast co ciekawe poprawnie działa proces ponownego uruchomienia.

Czasem po fizycznym uruchomieniu pojawi się bluescreen z błędem "thread stuck in device driver".

Dell mnie spławił, stwierdził że laptop kupiony bez Win 10 no to mój problem. Nie skomentuję tego nawet :P
Podobny problem występował na Win 8.1, tam natomiast wystarczyło tylko zainstalować starsze sterowniki obu kart graficznych (co doradził Dell). Tutaj ta opcja odpada, bo najstarsze jakie są kompatybilne z Win 10 nie rozwiązują problemu. W opcjach zasilania wszystko ustawione jak trzeba, opcja szybkiego uruchamiania WYŁączona. Sterowniki najbardziej aktualne - ze strony AMD.

Co ciekawe po reinstalacji sterownika AMD przez chwilę usypianie działa - dosłownie 3 starty systemu. Potem przestaje.
Podobnie jest gdy w menadżerze urządzeń wyłączę AMD - przez jakiś czas usypianie działa, potem samo z siebie przestaje.

Czy jesteście w stanie pomóc? :(


sp
spoko
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:46

Re: Laptop nie usypia się i nie wyłącza

Postautor: spoko » 03 sty 2016, 23:19

Jest opisany problem na stronie della w pomocy technicznej mojego 5749.http://www.dell.com/Support/Article/pl/ ... /SLN179253
Miałem to samo i nie mogłem instalować nowych sterowników do grafiki. Teraz wszystko idzie normalnie - chyba po aktualizacji BIOSU (A07)
Nie wiem czy wejdziesz niezalogowany na podany link.


XPS L502X
Es
Estudiante
Posty: 3
Rejestracja: 03 sty 2016, 22:38

Re: Laptop nie usypia się i nie wyłącza

Postautor: Estudiante » 03 sty 2016, 23:45

Mam aktualny bios A08. Myślisz żeby wrócić do A07? W linku o którym piszesz wychodzi na to że trzeba wymienić kartę graficzną. No ale Dell umył ręce :/


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Laptop nie usypia się i nie wyłącza

Postautor: MarekatDell » 07 sty 2016, 13:05

Witaj.

Czy sterowniki kart graficznych ze strony dell też powodują takie problemy? Kiedy został komputer zakupiony?


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Es
Estudiante
Posty: 3
Rejestracja: 03 sty 2016, 22:38

Re: Laptop nie usypia się i nie wyłącza

Postautor: Estudiante » 08 sty 2016, 23:53

Tak, te z Della też. Od strony producenta zdecydowałem się zainstalować całkiem niedawno. I o dziwo usypianie zaczęło działać - ale na drugi dzień samo z siebie przestało. I tak jest zawsze po aktualizacji sterowników.
Komputer został zakupiony we wrześniu 2014, jest jeszcze na gwarancji.


fb
fbdiss
Posty: 9
Rejestracja: 10 cze 2015, 12:46

Re: Laptop nie usypia się i nie wyłącza

Postautor: fbdiss » 12 sty 2016, 16:40

Witam!
Powiem szczerze, że od momentu jak zakupiłem swojego Della Inspiron 5547 mam z nim same problemy, których niedoszkolona i niedoinformowana obsługa Della nie potrafiła rozwiązać. Ja nie spałem po nocach i szukałem przyczyn pierw z nieprzełączaniem karty graficznej, nastepnię z problemem uspieniem laptopa na windowsie 10. Wszystkie problemu musiałem rozwiazywać sam, bo amatorzy z obsługi technicznej zawsze kazali formatować system/ zainstalować najnowsze sterowniki czym po 10 razem rzygałem. Przechodząc do rzeczy, aby rozwiazać problem z uspieniem laptopa musisz wejsc w menadżer urządzeń, odinstalować wersję sterownika intel menagment engine interfece ktory znajdziesz w urzadzeniach systemowych, nastepnie zainstalować starsza wersję, np: 9.5.24.1790 i wszystko wróci do normy. Pobierz to sobie, ze story intela. Pozdrawiam(jeśli czyta to ktoś z obsługi technicznej Dell to proszę sie douczyć)


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]