DELL OPTIPLEX FX130
-
ro
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 lip 2015, 11:02
DELL OPTIPLEX FX130
Witam. Wczoraj kupilem kmini komuter firmy dell fx130,niestety nie ma on wgranego zadnego systemu. Probowalem juz na milion sposobow to zrobic jednak mi nie wychodzi moze mi ktos napisac jak wgrac system krok po kroku. Zgory Dzieki
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: DELL OPTIPLEX FX130
Bootowałeś płytkę z systemem? Żeby zainstalować system płytka z systemem musi być zbootowana, by laptop wykrył płytę. Żeby to zrobić wystarczy program UltraISO albo EasyBoot. Poradników do tych dwóch poradników jest mnóstwo, wystarczy poszukać w necie.
Kiedy zbootujesz płytkę należy pobawić się w ustawieniach BIOS. Tutaj musisz zmienić opcje z UEFI na Legacy, oraz security boot musi być wyłączony. Nie wiem jak u Ciebie włącza się BIOS więc znów musisz poszukać na necie. Kiedy już ustawisz to musisz zmienić kolejność uruchamiania, na pierwszym miejscu musi być płyta DVD. Uruchamiasz ponownie laptopa i wtedy powinien uruchomić się instalator systemu. Resztę robisz według instalatora
W razie problemów i pytań napisz tutaj, napisałam krótko i zwięźle by nie mieszać Ci w głowie
Kiedy zbootujesz płytkę należy pobawić się w ustawieniach BIOS. Tutaj musisz zmienić opcje z UEFI na Legacy, oraz security boot musi być wyłączony. Nie wiem jak u Ciebie włącza się BIOS więc znów musisz poszukać na necie. Kiedy już ustawisz to musisz zmienić kolejność uruchamiania, na pierwszym miejscu musi być płyta DVD. Uruchamiasz ponownie laptopa i wtedy powinien uruchomić się instalator systemu. Resztę robisz według instalatora
W razie problemów i pytań napisz tutaj, napisałam krótko i zwięźle by nie mieszać Ci w głowie
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: DELL OPTIPLEX FX130
Z jakim problemem spotykasz się podczas instalacji?
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Oprogramowanie użytkowe”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika