Dell Inspirion 15 z serii 3000

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
hu
hubertkaszuba
Posty: 2
Rejestracja: 18 maja 2015, 22:05

Dell Inspirion 15 z serii 3000

Postautor: hubertkaszuba » 18 maja 2015, 22:16

Witam. Kupiłem tego laptopa w grudniu 2014 roku. Działa pięknie. Dmucham na niego jak tylko się da i... pojawił się problem z ekranem. W lutym-marcu zauważyłem, że u góry ekranu poziomo przebiega jaśniutki paseczek. I wiem, że jest to związane bezpośrednio z ekranem. Niedawno natomiast pojawiły się kolejne dwa, tym razem na dole ekranu. Nie jest to usterka mechaniczna bo otwieram i zamykam go ostrożnie. Nie podróżuje z nim. Stoi cały czas na biurku. Wygląda to tak. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 05bd545ff3
Czy ktoś może miał taki problem, albo wie dlaczego te paseczki powstają ? Na wszelki wypadek dorzucam drugi link http://zapodaj.net/dc2411eafa8e4.jpg.html


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Inspirion 15 z serii 3000

Postautor: MarekatDell » 18 maja 2015, 22:58

Witaj!
Jak zachowuje się ekran, gdy poruszasz nim? Czy paski się zmieniają?
Podłącz komputer pod zewnętrzny monitor i sprawdź, czy paski są też widoczne.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
hu
hubertkaszuba
Posty: 2
Rejestracja: 18 maja 2015, 22:05

Re: Dell Inspirion 15 z serii 3000

Postautor: hubertkaszuba » 18 maja 2015, 23:09

Podczas poruszania nie zmieniają się w ogóle, są na stałe. Zauważyłem tylko, że świeżo po włączeniu czasami nie są tak widoczne, dopiero po 10-20 minutach są wyraźniejsze. Podłączania pod ekran zewnętrzny również próbowałem. Paski nie są przenoszone drogą kablową :D


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Inspirion 15 z serii 3000

Postautor: MarekatDell » 18 maja 2015, 23:18

W takim razie karta graficzna raczej działa prawidłowo.
Wyślij mi w prywatnej wiadomości numer Service Tag urządzenia. Przyjrzę się tej sprawie.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Inspirion 15 z serii 3000

Postautor: MarekatDell » 27 maja 2015, 22:34

Wyślij mi w prywatnej wiadomości Twoje dane teleadresowe. Przygotuję zlecenie serwisowe.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]