Długie uruchamianie Dell Inspiron 5748 i7 17"

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Ka
KapitanPieprz
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2015, 12:22

Długie uruchamianie Dell Inspiron 5748 i7 17"

Postautor: KapitanPieprz » 19 kwie 2015, 12:28

Posiadam nowego laptopa Dell Inspiron 5748 17 cali, 8 GB ramu, Intel i7 4510U 2 - 3,1 GHz, GeForce 840M 2Gb + Intel HD Graphics 4400, dysk 1000 GB. Zainstalowałem Windowsa 7 Home Premium wszystko ładnie śmigało, męczyłem się ze sterownikami, ale ostatecznie wszystko uzupełniłem i nagle zauważyłem, że po wgraniu któregoś ze sterowników laptop zaczyna się długo uruchamiać. Sam ekran "Uruchamianie systemu Windows" trochę trwa, potem "Zapraszamy!" równie długo, za długo. Co to może być? Chyba nie msconfig poniżej skrin.

Obrazek


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Długie uruchamianie Dell Inspiron 5748 i7 17"

Postautor: Karoolcia » 19 kwie 2015, 17:47

Witaj, a który sterownik ostatni zainstalowałeś? Widzę, że masz AVG więc też trochę zżera. Sterownik od karty graficznej również zżera dużo pamięci, ale raczej aż tak ciężko by nie było.
Jeszcze się zastanowię co może być przyczyną i dam znać tutaj ;)


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Długie uruchamianie Dell Inspiron 5748 i7 17"

Postautor: MarekatDell » 19 kwie 2015, 22:10

Z tego co pamiętam, czasami był problem ze sterownikiem "Intel Rapid Storage Technology Driver", który powodował dłuższy czas uruchamiania systemu. Czy zainstalowałeś taki sterownik?

Polecam zrobić przywrócenie systemu do stanu fabrycznego za pomocą partycje re-covery.
Mogę dla Ciebie także przygotować listę sterowników w odpowiedniej kolejności, jak wyślesz do mnie numer Service Tag poprzez prywatną wiadomość. :idea: ;)

Pozdrawiam


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika