Posiadam nowego laptopa Dell Inspiron 5748 17 cali, 8 GB ramu, Intel i7 4510U 2 - 3,1 GHz, GeForce 840M 2Gb + Intel HD Graphics 4400, dysk 1000 GB. Zainstalowałem Windowsa 7 Home Premium wszystko ładnie śmigało, męczyłem się ze sterownikami, ale ostatecznie wszystko uzupełniłem i nagle zauważyłem, że po wgraniu któregoś ze sterowników laptop zaczyna się długo uruchamiać. Sam ekran "Uruchamianie systemu Windows" trochę trwa, potem "Zapraszamy!" równie długo, za długo. Co to może być? Chyba nie msconfig poniżej skrin.
Długie uruchamianie Dell Inspiron 5748 i7 17"
-
Ka
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 kwie 2015, 12:22
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: Długie uruchamianie Dell Inspiron 5748 i7 17"
Witaj, a który sterownik ostatni zainstalowałeś? Widzę, że masz AVG więc też trochę zżera. Sterownik od karty graficznej również zżera dużo pamięci, ale raczej aż tak ciężko by nie było.
Jeszcze się zastanowię co może być przyczyną i dam znać tutaj
Jeszcze się zastanowię co może być przyczyną i dam znać tutaj
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Długie uruchamianie Dell Inspiron 5748 i7 17"
Z tego co pamiętam, czasami był problem ze sterownikiem "Intel Rapid Storage Technology Driver", który powodował dłuższy czas uruchamiania systemu. Czy zainstalowałeś taki sterownik?
Polecam zrobić przywrócenie systemu do stanu fabrycznego za pomocą partycje re-covery.
Mogę dla Ciebie także przygotować listę sterowników w odpowiedniej kolejności, jak wyślesz do mnie numer Service Tag poprzez prywatną wiadomość.
Pozdrawiam
Polecam zrobić przywrócenie systemu do stanu fabrycznego za pomocą partycje re-covery.
Mogę dla Ciebie także przygotować listę sterowników w odpowiedniej kolejności, jak wyślesz do mnie numer Service Tag poprzez prywatną wiadomość.
Pozdrawiam
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika