Dlugie właczanie
-
do
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 mar 2015, 15:55
Dlugie właczanie
witam mam della 5737 0d grudnia dysk ssd 16g ramu i7 windows 7, po pewnym czasie lapek dlugo mi sie włacza czasami minute czasami 20 sekund a niekiedy po restarcie mam czarny ekran ,zainstalowałem ponownie system ale to nic nie dało pobrałem sterowniki z della i tez bez zmian co mozna z tym fantem zrobic
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Dlugie właczanie
Witaj,
Na początek spróbuj przetestować komputer wbudowaną diagnostyką ePSA
"Gdy tylko ukaże się ekran z logo firmy Dell, zacznij co sekundę naciskać klawisz <F12>, aż do pojawienia się menu One Time Boot (Rozruch jednorazowy). Jeśli komputer przejdzie do systemu Windows, wyłącz go i spróbuj ponownie."
Wyślij również zrzut ekranu z msconfig.exe (Startup)
(W menu Start > kliknij opcję > Wszystkie programy, a następnie opcję Akcesoria.
Kliknij polecenie Uruchom. Zostanie wyświetlone okno Uruchamianie (okno wiersza poleceń).
W polu Otwórz wpisz polecenie msconfig i kliknij przycisk OK.)
Na początek spróbuj przetestować komputer wbudowaną diagnostyką ePSA
"Gdy tylko ukaże się ekran z logo firmy Dell, zacznij co sekundę naciskać klawisz <F12>, aż do pojawienia się menu One Time Boot (Rozruch jednorazowy). Jeśli komputer przejdzie do systemu Windows, wyłącz go i spróbuj ponownie."
Wyślij również zrzut ekranu z msconfig.exe (Startup)
(W menu Start > kliknij opcję > Wszystkie programy, a następnie opcję Akcesoria.
Kliknij polecenie Uruchom. Zostanie wyświetlone okno Uruchamianie (okno wiersza poleceń).
W polu Otwórz wpisz polecenie msconfig i kliknij przycisk OK.)
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
do
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 mar 2015, 15:55
Re: Dlugie właczanie
Witam serdecznie i dziekuje za zainteresowanie
diagnostyke przeprowadzałem juz 2 razy wszystko na zielono
przesylam zrzut ekranu
diagnostyke przeprowadzałem juz 2 razy wszystko na zielono
przesylam zrzut ekranu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Dlugie właczanie
Tutaj wygląda być wszystko w porządku. Od kiedy ten problem występuje? Proponuję jeszcze przeprowadzić diagnostykę pomocą aplikacji SupportAssits - http://dell.to/1Dno8TL
Wyślij później raport z diagnostyki.
Wyślij później raport z diagnostyki.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
do
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 mar 2015, 15:55
Re: Dlugie właczanie
witam lapek kupiny 5 miesiecy temu na poczatku było wszystko ok potem zaczeły sie problemy więc zainstalowałem od nowa system (robie to pierwszy raz ) pobrałem stery z strony della suportassist juz robiłem i za kazdym razem jest ok teraz przez 2 dni prawie zawsze sie normalnie włacza mysle ze to jest jakas wina sterowników uzytkownicy windows 8 na tym forum mieli podobny problem i to były sterowniki będe obserwowal ten problem ,niestety pojawił sie nastepny cd rom nie widzi mi płyt słychac go ale po chwili sie wyłacza nie ma go w sterownikach
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]