Witam,
Mam problem z przywracaniem stanu fabrycznego Della Studio 1749 (Win 7 Home Premium SP1). Mianowicie po wejściu w program Dell DataSafe Local Backup i wybraniu opcji "Przywracanie" a następnie "Przywróć system do stanu z poprzedniej daty" otrzymuje informację, że aby uruchomić procedurę przywracania muszę kliknąć "Uruchom ponownie" i po restarcie automatycznie powinna zostać załączona procedura. Jednak za każdym razem komputer włącza się normalnie - opcja przywracania się nie uruchamia
Kopie zapasowe mam zapisane na dysku USB i pamiętam, że kiedyś nie było z tym problemu i robiłem "przywracanie". Teraz jednak nie mam pojęcia jak to uruchomić. Wyczytałem, że podczas startu systemu można przycisnąć klawisz F8 i wejść w "Advanced Boot Option" i uruchomić przywracanie ręczne. Jednak podczas wyświetlania loga Della mogę wejść albo w F2 (Setup) albo F12 (Boot option).
Czy ktoś mógłby mi doradzić jak powinienem postąpić?
Z góry dzięki za pomoc
Dell DataSafe Local Backup (Basic)
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: Dell DataSafe Local Backup (Basic)
Hej
Podczas uruchamiania musisz długo przytrzymać klawisz F2 lub F12 i kiedy się pojawią opcje to klikasz np. F2 (Setup). F8 to klawisz do uruchomienia Trybu Awaryjnego, żeby to uruchomić to przytrzymaj długo klawisz F8 i powinno zadziałać.
Podczas uruchamiania musisz długo przytrzymać klawisz F2 lub F12 i kiedy się pojawią opcje to klikasz np. F2 (Setup). F8 to klawisz do uruchomienia Trybu Awaryjnego, żeby to uruchomić to przytrzymaj długo klawisz F8 i powinno zadziałać.
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Dell DataSafe Local Backup (Basic)
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
st
- Posty: 10
- Rejestracja: 16 maja 2011, 12:19
Re: Dell DataSafe Local Backup (Basic)
MarekatDell pisze:Witaj,
Załączam instrukcję przywracania systemu do stanu fabrycznego.
http://bit.ly/1MQqzgI
Ok udało mi się odpalić "Windows Advanced Boot Options" lecz nie ma opcji "Napraw komputer".. czy da się to obejść w inny sposób?
Wróć do „Laptopy Dell i Windows 7”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]