Witam serdecznie.
Na wstępie chciałem się przywtiać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.
A teraz do sedna...
Na portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych pojawiło się ostatnio trochę tabletów (Dell Venue 8 Pro), które był prezentem od firm szkoleniowych.
Sęk w tym, że "obdarowani" nie otrzymali wraz z urządzeniem dokumentu gwarancyjnego i zastanawiam się jak to wygląda, gdyby coś się stało?
Mam propozycję odkupienia takiego tabletu po dość okazyjnej cenie, jednak boję się, że coś może być nie tak i później będę miał problemy z gwarancją.
Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i jak to wygląda od strony technicznej?
Gwarancja na zasadach CAR.
Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
Warto czy nie warto pchać się w taką okazję, jeśli cena jest niższa o 25% za praktycznie nowe urządzenie?
Tablet Dell prezentem od firmy szkoleniowej a gwarancja
-
mi
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 gru 2014, 18:41
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Tablet Dell prezentem od firmy szkoleniowej a gwarancja
Cześć mini21.
Każde urządzenie posiada numer Serwis Tag. Za pomocą tego numeru można na naszej stronie internetowej (http://dell.to/1vVJ1Ct) sprawdzić stan i rodzaj gwarancji.
W przypadku zgłaszania usterki gwarancyjnej w przyszłości, może być również wymagany dowód zakupu tabletu.
Każde urządzenie posiada numer Serwis Tag. Za pomocą tego numeru można na naszej stronie internetowej (http://dell.to/1vVJ1Ct) sprawdzić stan i rodzaj gwarancji.
W przypadku zgłaszania usterki gwarancyjnej w przyszłości, może być również wymagany dowód zakupu tabletu.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]