Inspiron 17R N7110

Wszystkie sprawy związane z Windows 7 - Forum Windows 7.
ja
jastpa
Posty: 3
Rejestracja: 23 wrz 2014, 16:29

Inspiron 17R N7110

Postautor: jastpa » 23 wrz 2014, 16:40

Laptop nie uruchamia się z partycji recovery, fachowcy stwierdzili że jest uszkodzona, czy można w Dellu zamówić płytkę z kpią tej partycji.
Pozdrawiam.:jastpa:.


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Inspiron 17R N7110

Postautor: Karoolcia » 23 wrz 2014, 18:55

Wydaje mi się że tak, tylko musisz zadzwonić do producenta z prośbą o wysłanie płyty z recovery. Nie wiem czy będziesz musiał zapłacić za nią, dowiesz się wszystkiego od nich :)


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Inspiron 17R N7110

Postautor: MarekatDell » 24 wrz 2014, 17:15

Nie ma takiej możliwości. Od 2010 roku nie dostarczamy takich nośników (ochrona środowiska) klient może sam zdecydować, czy chce wypalić sobie takie płytki za pomocą aplikacji Dell Backup and Recovery (aplikacja przypomina o tym trzykrotnie od momentu pierwszego uruchomienia komputera). Jeśli Twoja partycja recovery nie działa, a nie zamawiałeś nośnika z systemem operacyjnym przy zakupie sprzętu, to taki nośnik możesz otrzymać pocztą, gdy Twój sprzęt nadal jest na gwarancji. W przypadku sprzętu poza gwarancją istnieje możliwość zakupu takiego nośnika. Dzięki takiej płytce zainstalujesz sobie czysty system operacyjny, następnie instalując Dell Backup and Recovery program stworzy Ci dodatkową partycję recovery na dysku.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
ja
jastpa
Posty: 3
Rejestracja: 23 wrz 2014, 16:29

Re: Inspiron 17R N7110

Postautor: jastpa » 24 wrz 2014, 20:34

Dziękuje bardzo, ruszył właśnie z kopi zrobionej przy pierwszym uruchomieniu, trzeba było jednak znaleźć tą kopię, ale informację przydadzą się na przyszłość. Pozdrawiam.


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Inspiron 17R N7110

Postautor: Karoolcia » 24 wrz 2014, 22:14

MarekatDell - Przepraszam za błąd :)


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Inspiron 17R N7110

Postautor: MarekatDell » 26 wrz 2014, 15:01

@jastpa - Cieszę się, że mogłem pomóc.
@Karoolcia - Niepotrzebnie, aktywność i dobre rady od użytkowników forum są jak najbardziej wskazane ;)


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell i Windows 7”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika