Laptop nie uruchamia się z partycji recovery, fachowcy stwierdzili że jest uszkodzona, czy można w Dellu zamówić płytkę z kpią tej partycji.
Pozdrawiam.:jastpa:.
Inspiron 17R N7110
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: Inspiron 17R N7110
Wydaje mi się że tak, tylko musisz zadzwonić do producenta z prośbą o wysłanie płyty z recovery. Nie wiem czy będziesz musiał zapłacić za nią, dowiesz się wszystkiego od nich
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Inspiron 17R N7110
Nie ma takiej możliwości. Od 2010 roku nie dostarczamy takich nośników (ochrona środowiska) klient może sam zdecydować, czy chce wypalić sobie takie płytki za pomocą aplikacji Dell Backup and Recovery (aplikacja przypomina o tym trzykrotnie od momentu pierwszego uruchomienia komputera). Jeśli Twoja partycja recovery nie działa, a nie zamawiałeś nośnika z systemem operacyjnym przy zakupie sprzętu, to taki nośnik możesz otrzymać pocztą, gdy Twój sprzęt nadal jest na gwarancji. W przypadku sprzętu poza gwarancją istnieje możliwość zakupu takiego nośnika. Dzięki takiej płytce zainstalujesz sobie czysty system operacyjny, następnie instalując Dell Backup and Recovery program stworzy Ci dodatkową partycję recovery na dysku.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ja
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 wrz 2014, 16:29
Re: Inspiron 17R N7110
Dziękuje bardzo, ruszył właśnie z kopi zrobionej przy pierwszym uruchomieniu, trzeba było jednak znaleźć tą kopię, ale informację przydadzą się na przyszłość. Pozdrawiam.
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: Inspiron 17R N7110
MarekatDell - Przepraszam za błąd
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Inspiron 17R N7110
@jastpa - Cieszę się, że mogłem pomóc.
@Karoolcia - Niepotrzebnie, aktywność i dobre rady od użytkowników forum są jak najbardziej wskazane
@Karoolcia - Niepotrzebnie, aktywność i dobre rady od użytkowników forum są jak najbardziej wskazane
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell i Windows 7”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika