FATALNY SERWIS
-
ka
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 lis 2012, 12:42
FATALNY SERWIS
Mam jaknajgorsze doświadczenia z serwisem DELL-a. W ramach gwarancji wymieniano mi w laptopie płytę główną, a za jakiś czas twardy dysk. Raz oddano mi laptop bez dźwięku, kolejny raz z nieorginalnym oprogramowaniem, a ostatnio bez bluetooth-a. Trudno jest znaleźć na ich stronie adres mailowy. Założyłem konto żeby do nich napisać, ale na maile nie odpowiadają. Telefonicznie udzielają porad tyle madrych, co nieskutecznych. Już nigdy DELLA!!!!!!!
-
ni
- Dellmania User
- Posty: 65
- Rejestracja: 25 lis 2011, 07:38
Re: FATALNY SERWIS
OK, dzięki za wylanie swoich żali. Ja natomiast nie miałem nigdy, żadnych problemów z serwisem Dell'a. A jeżeli chodzi o oprogramowanie to serwis zajmuje się serwisowaniem sprzętu a nie oprogramowania - o soft musisz zadbać sam. E-mail'a na stronie nie mają podanego, zgłoszenie wysyłasz przez formularz.
-
zb
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 lut 2013, 15:42
Re: FATALNY SERWIS
Mam podobne zdanie o pomocy technicznej Dell. Wszystko wygląda pięknie przy zakupie - przejadą odbiorą , naprawią i odwiozą. Tylko jak przychodzi do realizacji zapowiedzi to wychodzi szydło z worka. Kurier nie ma zlecenia, w call center mają awarię bazy danych i nie mogą podać nr zlecenia.Człowiek czeka bo może jednak ktoś kiedyś odbierze wadliwy sprzęt. Ale kto i kiedy to już jest tajemnica. Najważniejsze że kupiłeś człowieku sprzęt słupki sprzedaży idą w górę a ty skoro byłeś naiwny męcz się ze swoim problemem.
-
ka
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 lis 2012, 12:42
Re: FATALNY SERWIS
Nie miałeś problemów bo sądząc po wpisie właśnie w Dellu pracujesz. Uważam że skoro oddaję sprzęt do naprawy z oprogramowaniem powinien mi być zwrócony także z oprogramowaniem i to LEGALNYM!!! Ciekaw jestem co byś powiedział gdybyś miał auto z komputerem i oddał je do naprawy, a odebrał z wyczyszczonymi danymi z komputera? Byłoby to w porządku?
Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]