FATALNY SERWIS

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
ka
kaczgin
Posty: 2
Rejestracja: 08 lis 2012, 12:42

FATALNY SERWIS

Postautor: kaczgin » 16 gru 2012, 15:09

Mam jaknajgorsze doświadczenia z serwisem DELL-a. W ramach gwarancji wymieniano mi w laptopie płytę główną, a za jakiś czas twardy dysk. Raz oddano mi laptop bez dźwięku, kolejny raz z nieorginalnym oprogramowaniem, a ostatnio bez bluetooth-a. Trudno jest znaleźć na ich stronie adres mailowy. Założyłem konto żeby do nich napisać, ale na maile nie odpowiadają. Telefonicznie udzielają porad tyle madrych, co nieskutecznych. Już nigdy DELLA!!!!!!!


ni
niebieskikaloryfer
Dellmania User
Posty: 65
Rejestracja: 25 lis 2011, 07:38

Re: FATALNY SERWIS

Postautor: niebieskikaloryfer » 18 gru 2012, 21:14

OK, dzięki za wylanie swoich żali. Ja natomiast nie miałem nigdy, żadnych problemów z serwisem Dell'a. A jeżeli chodzi o oprogramowanie to serwis zajmuje się serwisowaniem sprzętu a nie oprogramowania - o soft musisz zadbać sam. E-mail'a na stronie nie mają podanego, zgłoszenie wysyłasz przez formularz.


zb
zbir61
Posty: 1
Rejestracja: 04 lut 2013, 15:42

Re: FATALNY SERWIS

Postautor: zbir61 » 04 lut 2013, 16:00

Mam podobne zdanie o pomocy technicznej Dell. Wszystko wygląda pięknie przy zakupie - przejadą odbiorą , naprawią i odwiozą. Tylko jak przychodzi do realizacji zapowiedzi to wychodzi szydło z worka. Kurier nie ma zlecenia, w call center mają awarię bazy danych i nie mogą podać nr zlecenia.Człowiek czeka bo może jednak ktoś kiedyś odbierze wadliwy sprzęt. Ale kto i kiedy to już jest tajemnica. Najważniejsze że kupiłeś człowieku sprzęt słupki sprzedaży idą w górę a ty skoro byłeś naiwny męcz się ze swoim problemem.


ka
kaczgin
Posty: 2
Rejestracja: 08 lis 2012, 12:42

Re: FATALNY SERWIS

Postautor: kaczgin » 21 wrz 2014, 08:24

Nie miałeś problemów bo sądząc po wpisie właśnie w Dellu pracujesz. Uważam że skoro oddaję sprzęt do naprawy z oprogramowaniem powinien mi być zwrócony także z oprogramowaniem i to LEGALNYM!!! Ciekaw jestem co byś powiedział gdybyś miał auto z komputerem i oddał je do naprawy, a odebrał z wyczyszczonymi danymi z komputera? Byłoby to w porządku?


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]