DELL LATITUDE E6410

Problemy związane z: Laptop Dell Latitude
mc
mcharcinski
Posty: 1
Rejestracja: 09 wrz 2014, 21:39

DELL LATITUDE E6410

Postautor: mcharcinski » 09 wrz 2014, 21:44

Witam. To mój pierwszy post na forum. Mam pewien problem. Mam laptopa DELL LATITUDE E6410 z wbudowanym modułem GSM. Wkładam kartę w slot (za baterią), wchodzę w Dell Mobile Broadband Manager, w połączeniu mieli pewien czas szukając modułu po czym wywala błąd, że "Nie znaleziono przenośnego urządzenia szerokopasmowego". W czym tkwi problem?? Wsadziłem kartę aero2 czy to przez to?


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: DELL LATITUDE E6410

Postautor: MarekatDell » 14 wrz 2014, 20:05

Sprawdź czy modem faktycznie znajduje się w laptopie, jeśli tak to napisz jaki jest jego model oraz czy masz do niego zainstalowane właściwe sterowniki.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Latitude”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]