DELL LATITUDE E6410
-
mc
- Posty: 1
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 21:39
DELL LATITUDE E6410
Witam. To mój pierwszy post na forum. Mam pewien problem. Mam laptopa DELL LATITUDE E6410 z wbudowanym modułem GSM. Wkładam kartę w slot (za baterią), wchodzę w Dell Mobile Broadband Manager, w połączeniu mieli pewien czas szukając modułu po czym wywala błąd, że "Nie znaleziono przenośnego urządzenia szerokopasmowego". W czym tkwi problem?? Wsadziłem kartę aero2 czy to przez to?
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: DELL LATITUDE E6410
Sprawdź czy modem faktycznie znajduje się w laptopie, jeśli tak to napisz jaki jest jego model oraz czy masz do niego zainstalowane właściwe sterowniki.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Latitude”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]