Witam,
od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczką laptopa Dell Inspirion 3537 (z systemem windows 8). Od samego początku niestety mam z nim problemy, które zmuszają mnie do korzystania ze starego komputera. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, nie wiem czy to błąd systemu czy komputera, dlatego napisałam w tym dziale
1. Internet nie działa prawidłowo np. filmy na youtubie (lub innych stronach) co chwile się zatrzymmją tak, jakby połączenie się zrywało, buforują, lecz dopiero po kilkukrotnym odświeżeniu strony można słuchać/oglądać dalej jeśli chodzi o youtuba). Ponadto często zdarza się tak, że niektóre filmy w ogóle się na stronach nie otwierają, wyskakują błędy, tymczasem na starym lapku wszystko pięknie działa.
2. Tu podobny problem, tyle że w tym przypadku z czytaniem np. mang. Tłumaczę mangi, więc otwieram przez internet zeskanowane komiksy. Poszczególne strony muszę kilkakrotnie odświeżać, aby były w ogóle możliwe do odczytania. Obraz skana mangi jest taki dziwny...dzieli się i fragmenty tej strony zmieniają miejsce czyli to co powinno być u góry jest na dole itd.
3. Problem z grami. Z tego, co dowiedziałam się od sprzedawcy w sklepie (notabene zaprzyjaźnionego) komputer ten ma dobre parametry, także gry powinny ładnie śmigać. Tymczasem po zainstalowaniu dla siostry simsów 3 okazało się, że podobnie jak reszta lepiej działały na starym kompie.
4. Ostatnio pojawił się błąd związany z grafiką. (załącznik) Wszystkie sterowniki są zainstalowane.
Nie wiem co mam robić. Na początku sądziłam, że to wina win8 ale teraz już sama nie wiem. Obawiam się, że będę musiała oddać komputer komuś kto odważy się podjąć próbę przeinstalowania systemu a jeśli to nie pomoże to już nie wiem :/
Za niedługo wyjeżdżam na studia i wolałabym nie mieć żadnych problemów z kompem.
Baaardzo proszę o pomoc.
Problem z internetem,youtubem,filmami
-
Me
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sie 2014, 19:41
Problem z internetem,youtubem,filmami
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Me
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sie 2014, 19:41
Re: Problem z internetem,youtubem,filmami
Tutaj problem z otwieraniem obrazów (załącznik 1)
Zapomniałam jeszcze o ważnej rzeczy. Mianowicie gdy wyszukuję coś przez google, strona z wynikami dłuuugo się nie otwiera. Dopiero za którymś odświeżeniem z rzędu (załącznik 2). Jest tylko biała strona.
Myślałam też, że to wina przeglądarki. Przeinstalowałam Chrome na Firefoxa ale nic to nie dało.
Zapomniałam jeszcze o ważnej rzeczy. Mianowicie gdy wyszukuję coś przez google, strona z wynikami dłuuugo się nie otwiera. Dopiero za którymś odświeżeniem z rzędu (załącznik 2). Jest tylko biała strona.
Myślałam też, że to wina przeglądarki. Przeinstalowałam Chrome na Firefoxa ale nic to nie dało.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Problem z internetem,youtubem,filmami
Witaj Mechanica, wykonaj kilka kroków diagnostycznych:
1. Upewnij się, że w ustawieniach zasilania jest wybrany plan "wysoka wydajność". Jeśli do tej pory nie był ustawiony, przetestuj działanie ww. przez Ciebie funkcji po jego ustawieniu.
2. Zrób screen shot z menadżera urządzeń i wklej go tutaj.
3. Na koniec wykonaj pełną diagnostykę za pomocą programu MY DELL. Do pobrania tutaj: http://dell.to/1tEnira. Program sprawdzi każdy podzespół i w przypadku usterki wygeneruje numer błędu.
1. Upewnij się, że w ustawieniach zasilania jest wybrany plan "wysoka wydajność". Jeśli do tej pory nie był ustawiony, przetestuj działanie ww. przez Ciebie funkcji po jego ustawieniu.
2. Zrób screen shot z menadżera urządzeń i wklej go tutaj.
3. Na koniec wykonaj pełną diagnostykę za pomocą programu MY DELL. Do pobrania tutaj: http://dell.to/1tEnira. Program sprawdzi każdy podzespół i w przypadku usterki wygeneruje numer błędu.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
Me
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sie 2014, 19:41
Re: Problem z internetem,youtubem,filmami
W ustawieniach jest wysoka wydajność, screen załączam a odnośnie diagnostyki to nie ma błędów i wszystko podobno jest ok a z netem dalej są problemy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Problem z internetem,youtubem,filmami
Próbowałaś uruchomić system w trybie awaryjnym z obsługą sieci i przetestować połączenie?
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
Me
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sie 2014, 19:41
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: Problem z internetem,youtubem,filmami
Próbowałaś przeinstalować sterownik do karty AMD? Jeśli nie to :
- Pobierz ze strony Della sterownik do wersji Twojej karty graficznej,
- Wyinstaluj całkowicie sterownik karty AMD, wraz z Catalystem Control Center (w Dodaj lub usuń programy),
- Zainstaluj sterownik do karty graficznej, który pobrałaś ze strony Dell'a,
- Uruchom ponownie komputer.
I po tym powinno wszystko super śmigać
Pewnie problem ze sterownikiem wyniknął przez jej wersję, miałam podobny problem. Musisz wyłączyć (ukryć) aktualizację tej karty w Windows Update (Panel sterowania -> System i zabezpieczenia -> Windows Update -> Wyszukaj aktualizacje (i gdy wyszuka powinnaś kliknąć na tą linijkę gdzie jest napisane ile jest sterowników do zaktualizowania) -> Odznaczasz aktualizację Advanced Micro Devices, klikasz prawym przyciskiem myszy na tą aktualizację i wybierasz opcję "ukryj aktualizację")
Jeśli to zrobisz napisz ponownie jak Ci poszło
- Pobierz ze strony Della sterownik do wersji Twojej karty graficznej,
- Wyinstaluj całkowicie sterownik karty AMD, wraz z Catalystem Control Center (w Dodaj lub usuń programy),
- Zainstaluj sterownik do karty graficznej, który pobrałaś ze strony Dell'a,
- Uruchom ponownie komputer.
I po tym powinno wszystko super śmigać
Pewnie problem ze sterownikiem wyniknął przez jej wersję, miałam podobny problem. Musisz wyłączyć (ukryć) aktualizację tej karty w Windows Update (Panel sterowania -> System i zabezpieczenia -> Windows Update -> Wyszukaj aktualizacje (i gdy wyszuka powinnaś kliknąć na tą linijkę gdzie jest napisane ile jest sterowników do zaktualizowania) -> Odznaczasz aktualizację Advanced Micro Devices, klikasz prawym przyciskiem myszy na tą aktualizację i wybierasz opcję "ukryj aktualizację")
Jeśli to zrobisz napisz ponownie jak Ci poszło
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]