N5110 problem z klawiaturą
-
Mi
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 sty 2012, 09:05
N5110 problem z klawiaturą
Znajoma posiadająca laptopa inspiron N5110 ma problem z klawiaturą. Otóż po uruchomieniu Win7 nie działa klawiatura. Żaden przycisk 'nie reaguje'. O dziwo klawiatura działa w momencie podawania hasła oraz po wprowadzeniu komputera w stan uśpienia i po wybudzeniu go. Sprawdzałem ustawienia w Windowsie ale wszystko wydaje się ok. Spotkaliście się może z czymś takim? Nie jest to raczej wada samego laptopa, ale pewnie jakieś ustawienia w Windowsie. Z góry dzięki za pomoc.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: N5110 problem z klawiaturą
Sprawdź działanie klawiatury, gdy system pracuje w trybie awaryjnym.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
Mi
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 sty 2012, 09:05
Re: N5110 problem z klawiaturą
W trybie awaryjnym klawiatura działa bez problemu. Z tego co się jeszcze dowiedziałem to np. dziś klawiatura rano nie działała. Teraz np. po kilkukrotnym wyłączeniu komputera nie napotkałem takich problemów. W ogóle wygląda to tak że raz działa bez problemu, a czasami nie. Jak już pisałem w przypadku gdy coś takiego już się wydarzy pomaga wprowadzenie komputera w stan uśpienia i wybudzenie go, co jest dla mnie dziwne..
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: N5110 problem z klawiaturą
Przetestuj kilkukrotnie działanie klawiatury w BIOS i w trybie awaryjnym. Jeśli za każdym razem klawiatura będzie działała dobrze, to nie wymieniaj żadnych podzespołów, tylko zacznij od przeinstalowania systemu.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]