Dźwięk

Tutaj możesz podzielić się swoimi doświadczeniami w rozwiązywaniu problemów, które nie wymagają zaawansowanej wiedzy informatycznej
Pa
Patrickoicetea
Posty: 1
Rejestracja: 16 lip 2014, 17:28

Dźwięk

Postautor: Patrickoicetea » 16 lip 2014, 17:31

Witam,
Mam taki problem, że jak włączam laptopa to nie mam w ogóle dźwięku. Dźwięk ten powraca dopiero, jeżeli uruchomię ponownie mojego Dell'a. Uważam, iż jest to problem z jakąś aktualizacją WMP, jednakże nie wiem, jak to sprawdzić i co robić dalej. Jakieś pomysły?


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dźwięk

Postautor: MarekatDell » 17 lip 2014, 14:39

Witam,

Napisz jaki model laptopa posiadasz. W między czasie wykonaj następujące kroki:

1. Uruchom narzędzie MS Fix do diagnostyki dźwięku: http://support.microsoft.com/mats/AudioPlayback/
2. Pobierz i zainstaluj najnowszy dostępny sterownik karty dźwiękowej oraz BIOS z www.dell.pl
3. Jeśli powyższe kroki nie pomogły, przywróć system z partycji recovery.

Pozdrawiam.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Forum dyskusyjne - Drobne problemy, z którymi sami możemy sobie dać radę”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]