Witam,
Mam taki problem, że jak włączam laptopa to nie mam w ogóle dźwięku. Dźwięk ten powraca dopiero, jeżeli uruchomię ponownie mojego Dell'a. Uważam, iż jest to problem z jakąś aktualizacją WMP, jednakże nie wiem, jak to sprawdzić i co robić dalej. Jakieś pomysły?
Dźwięk
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Dźwięk
Witam,
Napisz jaki model laptopa posiadasz. W między czasie wykonaj następujące kroki:
1. Uruchom narzędzie MS Fix do diagnostyki dźwięku: http://support.microsoft.com/mats/AudioPlayback/
2. Pobierz i zainstaluj najnowszy dostępny sterownik karty dźwiękowej oraz BIOS z www.dell.pl
3. Jeśli powyższe kroki nie pomogły, przywróć system z partycji recovery.
Pozdrawiam.
Napisz jaki model laptopa posiadasz. W między czasie wykonaj następujące kroki:
1. Uruchom narzędzie MS Fix do diagnostyki dźwięku: http://support.microsoft.com/mats/AudioPlayback/
2. Pobierz i zainstaluj najnowszy dostępny sterownik karty dźwiękowej oraz BIOS z www.dell.pl
3. Jeśli powyższe kroki nie pomogły, przywróć system z partycji recovery.
Pozdrawiam.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Forum dyskusyjne - Drobne problemy, z którymi sami możemy sobie dać radę”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]