Witam,
Szukam osób, które doświadczyły podobnej udręki z Dellem Inspiron 15r, windows 8/mają pomysł na rozwiązanie tego problemu. Problemy zaczęły się zaraz po zakupie, próbowałam połączyć się z internetem w domu (router tp link wr841n ver.8.0, wcześniej działał bez zarzutu, sprawdzałam na dwóch laptopach i telefonach), ale po kilka minutach pojawiał się komunikat "internet ograniczony"... na wszystkich urządzeniach. W ciągu 10 dni zmieniłam modem dwa razy, router dwa razy, kabel sieciowy to samo. Pomaga reset routera, ale tak jak mówię, na chwilę. Laptop numer 2 (acer aspire 7540G, vista) działał i nadal działa bez zarzutu na wifi, do momentu, kiedy uruchamiam Della i próbuję połączyć się z netem. Wtedy wszystkie urządzenia (laptop, telefony, nawet tablet koleżanki) mają problemy z połączeniem {(ograniczony dostęp do internetu). Próbowałam przydzielić mu adresy ip na stałe, ale i to nic nie dało. Jestem pewna, że problem leży po stronie laptopa, ale jest to o tyle dziwne, że jakimś cudem wpływa to pozostałe urządzenia. Gdy podpinam Della bezpośrednio pod modem, działa bez zarzutu. Gdy podpinam go pod router, również wszystko gra, pozostałe urządzenia łapią wifi, nic się nie zawiesza. Wyczytałam na stronie Della, że czasami problemem może być wgrany McAfee - usunęłam całkowicie, ale problem nie zniknął. Czy możliwe jest, żeby problemem była karta sieciowa? Sprawdziłam u znajomego w domu, wszystko działa normalnie, łapie wifi i się nie zawiesza. Sterowniki są aktualne. W trybie awaryjnym z dostępem do sieci też ma problem. Błagam o pomoc
Inspiron 15r 5537 problem z wifi
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Inspiron 15r 5537 problem z wifi
Witaj, jaką kartę WiFi posiadasz?
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ti
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lip 2014, 20:53
Re: Inspiron 15r 5537 problem z wifi
Nie chce pisać nowego tematu, dlatego chciałbym się podłączyć. Otóż mam podobny problem co wyżej. Z tym, że wifi potrafi rozłączyć się pare razy na dzień, ale tylko na laptopie. Wtedy wifi ma stan ograniczony i włączam stan samolotowy, a poźniej go wyłączam, wifi łączy się ponownie i internet działa... aż do następnego ograniczenia... Sterowniki aktualne, karta wifi to Dell Wireless 1705. Czy jest na to jakieś rozwiązanie?
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Inspiron 15r 5537 problem z wifi
Zaktualizuj BIOS, w ustawieniach zasilania przełącz kartę na maksymalną wydajność. Sprawdź wykorzystanie kanałów WiFi programem inSSIDer i ustaw swój router tak, aby nadawał w tym najmniej zatłoczonym.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ti
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lip 2014, 20:53
Re: Inspiron 15r 5537 problem z wifi
Dzięki za odp. Bios aktualny, kanał był ustawiony auto, ale zmieniłem na inny dla pewności. Zasilanie miałem dell, zmieniłem na maks wydajność- zobaczymy czy coś pomoze. Czy przeinstalowanie sterowników coś w razie czego może pomóc?
-
ti
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lip 2014, 20:53
Re: Inspiron 15r 5537 problem z wifi
Niestety, nie dawno właśnie wifi przeszło w stan "ograniczony". Po wyłączeniu i włączeniu internet działa dalej... ;// jakieś pomysły?
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Inspiron 15r 5537 problem z wifi
titi2911 pisze: Zasilanie miałem dell, zmieniłem na maks wydajność- zobaczymy czy coś pomoze.
Sama zmiana profilu zasilania nie pomoże. Musisz zmienić zasilanie karty w zaawansowanych ustawieniach profilu zasilania.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ti
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lip 2014, 20:53
Re: Inspiron 15r 5537 problem z wifi
Wszystko sprawdzałem, mam ustawione na maksymalna wydajność. A może to wina nie leży po stronie karty? Tylko może usługodawca internetu lub router? Jest taka możliwość? Jak sprawdzić najłatwiej czy karta sieciowa jest sprawna w 100%?
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Inspiron 15r 5537 problem z wifi
Sprawdź organoleptycznie czy router nie łapie zbyt wysokich temperatur. Jeśli się przegrzewa, może to być przyczyną zaniku połączenia. Być może pomoże mu aktualizacja softu ze strony producenta. Najprostszą metodą sprawdzenia karty jest podpięcie się laptopem pod kilka różnych routerów, pracujących w sieciach różnych usługodawców.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]