Witam, dnia wczorajszego włączam komputer i pokazuję mi się jak uruchomić system, naciskam że normalnie po czym ładuje się około 2-3 minuty i wyskakuje bluescreen. Zmieniam na tryb awaryjny z obsługą sieci i pobieram ponoć dobry skaner, skanuje wychodzi aż 17 zagrożeń. Wszystkie to Conduit Toolbar, pierwszy raz się spotykam z czymś takim. Ponoć dzieje się coś z przeglądarką, a u mnie nie było żadnych problemów. Ostatnio nie używałam komputera około 5 dni, jednak inni moi domownicy korzystali, ale wchodzili na te strony co zawsze, nie było skąd tego pobrać. Zrobiłam skanowanie, wszystko usunęłam, udało mi się normalnie włączyć system, wszystko ok. Po 30 minutach skończyłam korzystać z komputera i go wyłączyłam, po około 4h myślę, że wszystko jest naprawione i ok, a okazuję się że znowu ten sam problem z tym, że przeskanowałam 3 razy, trzeba różnymi skanerami i nic nie wychodzi, a system nie chce włączyć się normalnie.
I tu moje pytanie: czy jest to wina laptopa ( jest w nim coś uszkodzonego) czy to wszystko przez te wirusy, które z pozoru usunięte nadal są? Mam Windows 7.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Problem z włączeniem systemu
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Problem z włączeniem systemu
BSOD to w 90% software. Aby się upewnić co do sprzętu uruchom wbudowaną diagnostykę, klawisz F12 podczas widocznego logo DELL, następnie Diagnostics. Jeśli diagnostyka nie znajdzie problemów, trzeba zająć się ewentualnymi szkodnikami, które zostały na dysku
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]