Witam,
Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem laptopa DELL INSPIRON 3537 o następujących parametrach :
Procesor Intel Core i5-4200U (2 rdzenie, od 1.6 GHz do 2.6 GHz, 3 MB cache) Chipset Intel Lynx Point Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz) Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 16 GB Ilość gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/0 Dysk twardy 750 GB SATA 5400 obr. Wbudowane napędy optyczne Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer Typ ekranu Błyszczący, LED Przekątna ekranu 15,6" Nominalna rozdzielczość 1366 x 768 (HD) Karta graficzna AMD Radeon HD 8670M
+ Intel HD Graphics 4400 Wielkość pamięci karty graficznej 2048 MB GDDR3 (pamięć własna)
Problem jest następujący.
Gdy zostawię go na całą noc włączonego do sieci (seedowanie torrentów etc.) laptop po otwarciu pokrywy ma czarny screen, nie reaguje na podniesienie ekranu, dyski sądząc po diodach chodzą, laptop pracuje, natomiast nie ma żadnej reakcji na jakąkolwiek czynność.
Dodam, że wszystkie opcje dotyczące zamknięcia pokrywy mam ustawione w ten sposób, iż komputer nie ma wykonywać ŻADNEJ akcji na zamknięcie pokrywy. Problem pojawia się tylko wówczas, gdy komputer zostawie samego sobie na kilka godzin.
Po np. 10, 15, 30minutach obraz po otworzeniu pokrywy reaguje i nie ma tego problemu. Ponadto doczytałem, że może to być wina sterowników grafiki, które oczywiście uaktualniłem, niemniej nie rozwiązało to sprawy.
Pytam, ponieważ nie mam już koncepcji i za każdym razem pozostaje mi hard reset sprzętu.
Być może ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.
Pzdr.
DELL Sinspirion 3537 wznowienie pracy laptopa
-
ba
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 kwie 2014, 08:23
-
ba
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 kwie 2014, 08:23
Re: DELL Sinspirion 3537 wznowienie pracy laptopa
dodam tylko, że podobna historia ma miejsce wówczas, gdy komputer chcę zahibernować i uśpić.
zero reakcji - czarny ekran, a komputer chodzi.
zero reakcji - czarny ekran, a komputer chodzi.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: DELL Sinspirion 3537 wznowienie pracy laptopa
Witaj, zapewne sprzęt pracuje pod kontrolą systemu Windows 8.1 - jest to często spotykany problem dla tego update'u. Proponuję zaktualizować BIOS, wyczyścić rejestr np ccleanerem, następnie zainstalować sterownik do grafiki Intela ze strony Intela a na koniec sterownik do grafiki AMD ze strony AMD.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]