Witajcie!
Udało mi się dorwać laptopa Dell XPS 15z. Jestem zadowolony z jego działania i wyglądu. Mam jednak kilka pytań:
1. Zauważyłem brak klawisza pause/break a na prawdę mi się przyda, istnieje jakaś aplikacja, którą mógłbym przypisać skrót klawiszowy do funkcji pause/break?
2. Czy Ktoś próbował montować dysk SSD do tego modelu? Tak wiem, że należy być bardzo ostrożnym i delikatnym etc. (widziałem poradnik na YT). Chodzi mi o to czy warto? Czy laptop rzeczywiście pracuje ciszej?
3. Przycisk na klawiaturze odpowiedzialny za wysunięcie płyty z napędu nie działa (płyta nie wysuwa się, muszę to robić poprzez opcję "wysuń" w Moim Komputerze. Widziałem jakiś filmik na YT, gdzie gość prezentował tego laptopa i także miał problem z tym przyciskiem. Da się coś zrobić?
Na razie to tyle, bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
15z Nowy użytkownik - kilka pytań (pause/break, ssd)
-
ra
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2014, 21:26
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: 15z Nowy użytkownik - kilka pytań (pause/break, ssd)
Witaj,
1. Sprawdź kombinację Fn + Insert.
2. Czy warto? Dysk SSD nie posiada mechanicznych części takich jak: talerze, głowica, silnik - które generują hałas podczas pracy, więc na pewno będzie troszkę ciszej jak i wydajniej. Należy pamiętać o tym, że w tym modelu własnoręczna wymiana dysku wiąże się z utratą gwarancji.
3. Zainstaluj aplikację Quickset ze strony dell.pl
Pozdrawiam
1. Sprawdź kombinację Fn + Insert.
2. Czy warto? Dysk SSD nie posiada mechanicznych części takich jak: talerze, głowica, silnik - które generują hałas podczas pracy, więc na pewno będzie troszkę ciszej jak i wydajniej. Należy pamiętać o tym, że w tym modelu własnoręczna wymiana dysku wiąże się z utratą gwarancji.
3. Zainstaluj aplikację Quickset ze strony dell.pl
Pozdrawiam
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ra
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2014, 21:26
Re: 15z Nowy użytkownik - kilka pytań (pause/break, ssd)
Wielkie dzięki za odpowiedź, na pewno sprawdzę te aplikacje i skrót ale na razie mam inny poważniejszy problem, o którym napisałem już w innym wątku.
Spokojnie, już dawno po gwarancji
Spokojnie, już dawno po gwarancji
-
ra
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2014, 21:26
Re: 15z Nowy użytkownik - kilka pytań (pause/break, ssd)
1. Niestety ta kombinacja nie wprowadza pauzy. Może istnieje jakiś program, którym stworzyłbym taki skrót?
2. Dzięki za polecenie, poważnie zastanowię się nad kupnem dysku SSD
3. Aplikacja pomogła, jeszcze raz dzięki!
2. Dzięki za polecenie, poważnie zastanowię się nad kupnem dysku SSD
3. Aplikacja pomogła, jeszcze raz dzięki!
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]