Witam , mam klopot z myszka w powyzszym laptopie.
System Windows 8.1, myszka na USB - firma BLUPOP, made in China. Przed upgradem z Win 8.0 do Win 8.1 myszka działała poprawnie.
Obecnie na zadnym porcie praktycznie nie działa, lub dziala godzine i to po kombinacjach
Pendrive, dyski na USB, huby i inne urzadzenia dzialaja bez problemu.
Probowalem wszelkich rozwiazan ze strony Microsoftu - nastepnie najnowsze sterowniki ze strony Dell'a. Poza sterownikami USB. Sa NEC_USB 3.0 ale nie sa kompatybilne z moim laptopem.
Po podlaczenia myszki pojawia sie komunikat "USB device not recognized". W Device Manager dla USB w Properties w zakladce Power Management odznaczone mam "allow the computer to turn off..."
Ma ktos jakis pomysł jak zmusic myszke do pracy z laptopem? Poza zakupem nowej
Dell Inspiron 17R 5721 - klopoty z myszka na USB
-
jo
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 gru 2013, 16:17
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Dell Inspiron 17R 5721 - klopoty z myszka na USB
Witaj johny_doe, zanim dokonasz zakupu nowej myszki sprawdź na stronie producenta czy jest ona kompatybilna z nowym systemem, możesz także sprawdzić inną myszkę jak również uruchomić system w trybie awaryjnym i sprawdzić czy tam zadziała.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika