Dell i gwarancja

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
Bo
Bols
Posty: 32
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:41

Dell i gwarancja

Postautor: Bols » 04 maja 2010, 21:15

Dzisiaj byłem kupić z dziewczyną dla niej laptopa. Pomijam fakt że Pan sprzedawca nie dokońca był rozeznany w temacie nie wiedział jakie obudowy są montowane do kupowanego modelu, jakie płyty dodawane itd. ale nie o to chodzi.
Mianowicie w całym "zamieszaniu" palnął coś że by gwarancja była aktualna trzeba zarejestrować się na stronie della. I tu pojawia się moje pytanie: Prawda? Czy fałsz?

Ps. ile płyt powinno być wraz z laptopem?


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 676
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Kontaktowanie:

Re: Dell i gwarancja

Postautor: DELLMania » 05 maja 2010, 13:07

Dell wystawia gwarancję imienną na użytkowników. Jeśli się kupuje u pośredników - dealerów Dell - należy dokonać transferu gwarancji - przeniesienia własności na użytkownika indywidualnego. Jeśli się tego nie zrobi serwis Dell może odmówić usługi serwisowej.

Przeniesienie gwarancji dla użytkowników indywidualnych Dell:

http://support.euro.dell.com/support/to ... l=pl&s=gen

Przeniesienie własności - w języku angielskim:

http://support.dell.com/support/topics/ ... redirect=1

To powinno wystarczyć aby serwis Dell udzielił nam gwarancji.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Obsługa informatyczna firm. IT Company

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]