problem z kamerka

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Awatar użytkownika
ajkaa

problem z kamerka

Postautor: ajkaa » 06 kwie 2010, 15:06

Witam,
od kilku miesiecy mam laptopa- dell inspiron 1525. Jak dotąd wszystko chodzilo sprawnie i bez zarzutów az do momentu gdy nagle kamerka przestala dzialac. Myslalam ze problem lezy w sterownikach wiec staralam sie zainstalowac je na nowo jednak to nic nie pomoglo. Gdy wchodzę do Dell Webcam Manager dowiaduje się ze moja kamera nie jest podlaczona. Nie wiem za bardzo jak podlaczyc ja na nowo lub zrobic cos dzieki czemu znow zaczelaby dzialac. Bardzo proszę o pomoc. :)


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 676
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Kontaktowanie:

Re: problem z kamerka

Postautor: DELLMania » 06 kwie 2010, 15:17

A w menedżerze urządzeń jest dostępna ? Powinna być jako: Urządzenia do obrazowania >> Integrated WebCam.

Jaki masz system?


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Obsługa informatyczna firm. IT Company
Awatar użytkownika
ajkaa

Re: problem z kamerka

Postautor: ajkaa » 06 kwie 2010, 19:55

nie widze tu nic takiego.. oto co wdze ;) ^^ mam Windows XP.
m.bmp
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 676
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Kontaktowanie:

Re: problem z kamerka

Postautor: DELLMania » 07 kwie 2010, 11:56

Z tego co widzę sprzętu nie ma w komputerze. Gdyby był, a uszkodzeniu uległy by sterowniki to prawdopodobnie widzielibyśmy jakiś znak zapytania na sprzęcie który nie działa prawidłowo. Jest opcja taka że kamerka odłączyła się fizycznie od płyty głównej. Powinna być widoczna jako urządzenia USB a nie jest. Mam zatem dwie propozycje:

1. Cofnąć ustawienia systemowe do momentu kiedy wszystko było OK (przywracanie systemu do daty kiedy komputer działał poprawnie).
2. Przeinstalować system.

Jeśli to nic nie da to tylko serwis który "na żywo" zapozna się z problemem.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Obsługa informatyczna firm. IT Company

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot], peter83it