Witam.
Kupiłem ostatnio WD My Book 4TB i dysk często potrafi się po prostu wyłączyć podczas kopiowania plików, jakby ktoś nagle zasilanie odłączył. Ponowne włączenie czy wyłączenie dysku nie pomaga, tzn dysk się uruchamia, ale nie można nic na nim robić. Dopiero odłączenie dysku z portu usb, restart systemu i ponowne podłączenie pomaga.
Podczas skanowania powierzchni programem WD Diagnostic Tool, dysk po kilku minutach również samoistnie się wyłącza.
Przeinstalowałem sterowniki usb 3.0 jak również WD SES Drivers. Zrobiłem update biosu do najnowszego A13 i dalej to samo.
Pożyczyłem dzisiaj dysk 2,5" po usb 3.0, zasilanie ma z usb i analogiczna sytuacja.
WD My Book ma swoje zasilanie.
Miał ktoś podobny problem ?
N7110 - Samoistne wyłączanie się dysków pod usb 3.0
-
sz
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 sty 2013, 11:22
-
Ka
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 mar 2013, 20:34
Re: N7110 - Samoistne wyłączanie się dysków pod usb 3.0
Mam dokładnie to samo, dyski usb 2.0 bez problemu.
Nowo zakupiony dysk usb 3.0 i taki sam problem jak u kolegi.
Co zauważyłem,, dysk usb 3.0 podłączony czy do wejścia usb 3.0 czy 2.0 po pewnym czasie zastyga.
Czym dłużej go katowałem tym krótsze miałem czasy normalnego działania dysku.
Przekopiowując ok 500GB danych z 25 razy musiałem przeładowywać kompa,,, tragedia
Na razie nie zająłem się problemem bo mam wiele komputerów i dysk podłączyłem do innego sprzętu.
Nowo zakupiony dysk usb 3.0 i taki sam problem jak u kolegi.
Co zauważyłem,, dysk usb 3.0 podłączony czy do wejścia usb 3.0 czy 2.0 po pewnym czasie zastyga.
Czym dłużej go katowałem tym krótsze miałem czasy normalnego działania dysku.
Przekopiowując ok 500GB danych z 25 razy musiałem przeładowywać kompa,,, tragedia
Na razie nie zająłem się problemem bo mam wiele komputerów i dysk podłączyłem do innego sprzętu.
-
uz
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 cze 2013, 22:10
Re: N7110 - Samoistne wyłączanie się dysków pod usb 3.0
Witam.
Jestem posiadaczem Dell Inspiron Q17r. Miałem ten sam problem, próbowałem wszystkiego. Gniazda USB 3.0 wyłączały się po jakimś czasie ( brak zasilania), pomagał restart, ale na krótko.Zadzwoniłem na pomoc techniczną DElla, przedstawiłem problem. Pani nie wydawała mi się szczególnie zdziwiona moją usterka. Laptop pojechał do serwisu Dell (gwarancja CAR), wymienili USB, gniazda działają bez problemów już kilka miesięcy
Jestem posiadaczem Dell Inspiron Q17r. Miałem ten sam problem, próbowałem wszystkiego. Gniazda USB 3.0 wyłączały się po jakimś czasie ( brak zasilania), pomagał restart, ale na krótko.Zadzwoniłem na pomoc techniczną DElla, przedstawiłem problem. Pani nie wydawała mi się szczególnie zdziwiona moją usterka. Laptop pojechał do serwisu Dell (gwarancja CAR), wymienili USB, gniazda działają bez problemów już kilka miesięcy
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]