Mam Laptopa DELL XPS M1530 na gwarancji miałem niedawno w domu wymianę przez mechanika od DELL-a , Radiator , Napęd i Płytę Główną . Mechanik kazał mi zrobić formata i poszedł sobie .Z tego co zauważyłem Płyta Główna była w otwartym pudełku oraz w otwartej folii.Zgłosiłem do pomocy technicznej na numer telefonu 225795500 że dostałem Płytę używaną to odpowiedzieli że w ramach gwarancji wstawiają używane części . Zawsze myślałem że DELL jest profesjonalną firmą ale to jest bezczelna kradzież i dziadostwo .Kiedy zrobiłem formata , zacząłem wgrywać sterowniki w następującej kolejności : 1 Notebok system software 2.Czipset a dalej wg kolejności pokazał się komunikat:mpnotify.exe - Zły obraz
Program C/Windows/System32/BCM Logon dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd.Zainstaluj program ponownie , używając oryginalnego nośnika instalacyjnego , albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy.
Jakoś jednak zainstalowałem sterowniki i po uruchomieniu laptopa następny komunikat:Program Dell Wireles Wlan Card Wireles Network Tray Aplet przestał działać . System znajduje rozwiązanie ściągam aktualizacje , wgrywają się i następny komunikat:
Aktualizacje nie zostały skonfigurowane poprawnie . Wycofywanie zmian.Wyłączać musiałem ręcznie bo raz czekałem prawie dwie godziny na wyłączenie , nie mogłem nawet pobrać sterowników ze strony DELL-a .Przez kilka dni dzwoniłem do pomocy technicznej DELL-a ale tylko dawali mi rady co mam robić to znaczy formatować dyski w końcu oddałem go do naprawy na własny koszt zrobiłem formata i bez problemu wgrałem sterowniki oraz pobrałem aktualizacje . Z pomocy technicznej DELL-a totalnie mnie olali
Gdyby ktoś z DELL-a chciał się skontaktować to podaję swój numer zgłoszenia 17020270202
Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam
Serwis DELL-a a klient
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 676
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Kontaktowanie:
Re: Serwis DELL-a a klent
Dowiemy się na jaki mail można pisać ewentualne zażalenia.
Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Obsługa informatyczna firm. IT Company
-
Or
- Dellmania User
- Posty: 75
- Rejestracja: 19 mar 2010, 07:37
Re: Serwis DELL-a a klent
To raczej dziwne,bo co jak co,ale jeśli chodzi o firmę Dell to serwis mają bardzo w porzadku-przynajmniej takie ostatnie słyszałem opinię. Jak ostatecznie skończyła się ta sprawa?
Oryginalne baterie do komputerów przenośnych - www.oryginalnebaterie.com
-
Ka
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 18:10
Re: Serwis DELL-a a klent
wiesiek21 pisze:Mam Laptopa DELL XPS M1530 na gwarancji miałem niedawno w domu wymianę przez mechanika od DELL-a , Radiator , Napęd i Płytę Główną . Mechanik kazał mi zrobić formata i poszedł sobie .Z tego co zauważyłem Płyta Główna była w otwartym pudełku oraz w otwartej folii.Zgłosiłem do pomocy technicznej na numer telefonu 225795500 że dostałem Płytę używaną to odpowiedzieli że w ramach gwarancji wstawiają używane części . Zawsze myślałem że DELL jest profesjonalną firmą ale to jest bezczelna kradzież i dziadostwo .Kiedy zrobiłem formata , zacząłem wgrywać sterowniki w następującej kolejności : 1 Notebok system software 2.Czipset a dalej wg kolejności pokazał się komunikat:mpnotify.exe - Zły obraz
Program C/Windows/System32/BCM Logon dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows albo zawiera błąd.Zainstaluj program ponownie , używając oryginalnego nośnika instalacyjnego , albo skontaktuj się z administratorem systemu lub z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy.
Jakoś jednak zainstalowałem sterowniki i po uruchomieniu laptopa następny komunikat:Program Dell Wireles Wlan Card Wireles Network Tray Aplet przestał działać . System znajduje rozwiązanie ściągam aktualizacje , wgrywają się i następny komunikat:
Aktualizacje nie zostały skonfigurowane poprawnie . Wycofywanie zmian.Wyłączać musiałem ręcznie bo raz czekałem prawie dwie godziny na wyłączenie , nie mogłem nawet pobrać sterowników ze strony DELL-a .Przez kilka dni dzwoniłem do pomocy technicznej DELL-a ale tylko dawali mi rady co mam robić to znaczy formatować dyski w końcu oddałem go do naprawy na własny koszt zrobiłem formata i bez problemu wgrałem sterowniki oraz pobrałem aktualizacje . Z pomocy technicznej DELL-a totalnie mnie olali
Gdyby ktoś z DELL-a chciał się skontaktować to podaję swój numer zgłoszenia 17020270202
Mam pytanie czy ma ktoś adres e-mail do DELL-a w USA ? , bo nie chcę tego tak zostawić .Każda firma w ramach gwarancji swoich wyrobów ma obowiązek wstawiać fabrycznie nowe części a nie części ze szrotu
Pozdrawiam
Płyta główna nie była używana jak to napisałeś ze szrotu tylko z REJECTu!!! Wymiana części w DELL odbywa się o ile wiem na zasadach 1:1 czyli płyta po instalacji w obudowie zamieniana jest na płyte z rozbiórki innego komputera który nie był używany.
-
Ma
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 kwie 2010, 10:07
Re: Serwis DELL-a a klent
Też tak słyszałem. Sprzęty które w fabryce z jakiś powodów nie przeszły testów - np źle poskładane itd - mają w sobie sprawne podzespoły które są wykorzystywane do napraw gwarancyjnych. Bo i dlaczego niby wyrzucać sprawne podzespoły skoro można w ten sposób zmniejszyć koszty serwisu ? Wg mnie to normalne i prawdopodobnie nie tylko Dell z takich rozwiązań korzysta. Myślę że inni producenci również naprawiają popsute podzespoły używając te które mają odzyskane z innych sprzętów - nieużywanych oczywiście - lub po regeneracji - wymiana elementów które ulegają starzeniu itd. Ale tego jak jest w 100 % to możemy się dowiedzieć tylko od osób, które podejmują decyzje w sprawie wymian, napraw itd - czyli nie dowiemy się wcale
Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]