Witam Wszystkich,
Odrazu zaznacze ze nie jestem PIENIACZEM
Za duzo czasu poswiecam na wlasna prace i staram sie szanowac prace innych ale tez chcialbym aby i mnie tak traktowano.
Dobra od poczatku. Posiadam dwa takie same LATITUDE E6410, kupione w tym samym czasie i dokladnie w takiej samej konfiguracji. Dluga gwarancja i do tej pory swietny serwis. Jednak ostatnim razem gdy serwisant wymienial chlodzenie w laptopach w rozmowie wyszlo ze ida zmiany.........
Oj przyszly...... na matrycy w laptopie zony nie "swiecilo" kilka pixeli, nie przeszkadzalo to w niczym ale serwisant powiedzial zeby jeszcze chwile poczekac i w koncu to zglosic jak bedzie wiecej pixeli. Przyszedl sadny dzien, zona otwiera laptopa a tu pyk, 30% ekranu sie nie siweci! Sam z siebie odmowil wspolpracy, no co zrobic - SHIT HAPPENS. Dzwonie do serwisu, zdaje relacje co i jak, czyli jak zwykle a tu pan do mnie ze mam zrobic diagnostyke i jeszcze zdjecie podeslac jak wyglada matryca. No dobra, opisalem w mailu co i jak, wyslalem zdjecie a tu odpowiedz:
"Witam,
Dziekuje za maila, na zdjeciach wyraznie jest widoczna uszkodzona mechanicznie matryca.
Urzadzenie moglo zostac np przygniecione gdy bylo zamkniete lub zostala zamknieta matryca z dowolonym objektem na klawiaturze.
Niestety taka usterka nie jest objeta gwarancja.
pozdrawiam serdecznie/ best regards
Rafał Z........
Tech Support Specialist
Dell| Tech Support
office +48 22 57 95 700
...............@dell.com"
Sie pytam, jak ekspert to stwierdzil i autorytatywnie odrzucil zgloszenie? Ja twierdze ze nic sie nie stalo z laptopem, nikt mechanicznie go nie uszkodzil. Jesli ramki maja za slabe i moze matryca strzelic przy otwieraniu to prosze cos z tym zrobic. Domyslam sie ze to bardzo zadki przypadek, ale jednak przypadek, nie tak sie zachowuje wzorowy serwis..........
Oczywiscie na moja odpowiedz na maila nie uzyskalem odpowiedzi, w zwiazku z tym, zamierzam serwisowi zrobic "reklame".
Pozdrawiam
Bartosz
DELL LATITUDE E6410
Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
-
ba
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 mar 2013, 15:05
Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”
Przejdź do
- Forum DellMania - Informacje ogólne
- Forum komputerowe miłośników marki Dell - Powitanie.
- Działanie Forum komputerowego DellMania
- Nowości ze świata Dell
- Centrum Pomocy Technicznej
- Forum Laptopy - Problemy z: Notebooki Dell / Laptopy Dell
- Laptopy Dell Mini
- Laptopy Dell Inspiron
- Laptopy Dell Studio
- Laptopy Dell XPS
- Laptopy Dell XPS Studio
- Laptopy Dell Vostro
- Laptopy Dell Latitude
- Laptopy Dell Precision
- Forum oprogramowanie - Problemy z Oprogramowaniem
- Laptopy Dell i Windows 11
- Laptopy Dell i Windows 10
- Laptopy Dell i Windows 8/8.1
- Laptopy Dell i Windows 7
- Laptopy Dell i Windows Vista
- Laptopy Dell i Windows XP
- Oprogramowanie użytkowe
- Windows 32 czy 64 Bity
- Forum Dell - Gwarancje
- Forum - Baterie do Laptopów Dell
- Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko
- Forum majsterkowiczów - Dell - Manuale
- Forum Dell - inne akcesoria, komputery Dell, serwery Dell, drukarki Dell
- Forum dyskusyjne - Drobne problemy, z którymi sami możemy sobie dać radę
- Forum dyskusyjne - DellMania
- Opinie o laptopach Dell - forum dyskusyjne
- Zakup laptopa Dell - forum dyskusyjne
- Gry na laptopa - forum dla graczy
- Giełda Ofert sprzętu Dell
- Kupie Laptopa, Kupie serwer , Kupie Dell
- Sprzedam Laptopa, Sprzedam Serwer, Sprzedam Dell
- Reklama na forum Klubu Dell - DellMania
- Forum DellMania - Kosz forum
- Kasowane wątki
- Dell w firmie - forum dyskusyjne
- Telefony Dell - forum teletechniczne
- Tapety Dell
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Ostatnie posty
- Słaba wydajność w laptopie Dell Vostro 3450
- DELL PRECISION M4800 / Brakuje ważnych poprawek (?)
- Vostro 3530
- Serwery VPS, serwery w chmurze
- Dell XPS 15 / 9550 - zmiana klawiatury i palmersta
- Myszka dell ms700
- Problem z DELL XPS 15 9570 - przycinanie
- Dzień dobry
- Inspiron 14 Plus 7420 _ wolna praca
- Skąd pobrać windows 7 OA Profesional
- Pozdrowienia z Kielc
- Problem z wtyczką ładowarki
- Dell Latitude 5401 samorozładowanie baterii na wyłączonym laptopie
- Precision 7520 - problem z dołączeniem SSD na SATA
- Dell Inspiron 5737 i5-4200U zacina przy starcie.
- Płyta główna D7490 i7 8650U DAZ40 LA-F322P
- Problem z kontrolerem iDRAC w PowerEdge R620.
- Dell T5810 EDP Throttling
- Powitanie i nie tylko.
- Instalacja nowego dysku
Statystyki
Użytkownicy online: 866 :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 865 gości
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (1289) było online 05 lis 2019, 21:37
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (1289) było online 05 lis 2019, 21:37
Liczba postów: 8814
Liczba tematów: 3057
Liczba użytkowników: 4538
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: ebola1972
Liczba tematów: 3057
Liczba użytkowników: 4538
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: ebola1972
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin