Pomoc DELL twierdzi, że skoro napęd nagrywa to jest dobry...

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
ba
backu
Posty: 1
Rejestracja: 10 mar 2013, 11:00

Pomoc DELL twierdzi, że skoro napęd nagrywa to jest dobry...

Postautor: backu » 10 mar 2013, 11:23

Witam!

Mam dwa problemy z moim laptopem Dell Inspiron N5110 na gwarancji. Pierwszy to napęd DVD, który w moim odczuciu ma luzy, jest źle dopasowany i gdy pracuje na większych obrotach wpada w wibracje i hałasuje, a drgania przenoszą się na klawiaturę. Myślałem, że to wina płyty, ale przetestowałem ich wiele i dzieje się tak przy zdecydowanej większości. Tak nie powinien hałasować i drżeć nowy napęd w nowym komputerze. Pomoc Dell twierdzi, że skoro dobrze nagrywa i odtwarza to... nie ma problemu! Skandal!

Drugi problem podobny jest do tego dell-inspiron/dell-inspiron-m501r-po-wlaczeniu-ekran-zostaje-czarny-t1278.html
Otóż czasem, gdy go włączę po ekranie z logo DELL powinien pojawić się ekran z napisem "trwa ładowanie systemu Windows". Natomiast wtedy ekran robi się czarny. Na początku próbowałem go restartować, wyłączać, ale robiło się tak po kilka razy z rzędu. Teraz jeśli go zostawię na tym "czarnym ekranie" na 10-15 min to po tym czasie sam się zrestartuje i system ponownie załaduje już bez problemów. 2-3 razy pojawił się także komunikat, że brakuje jakiegoś pliku i system nie może się uruchomić, przy czym były to wydarzenia jednorazowe i za każdym razem komunikat był inny.

Największy problem jest w tym, że obie usterki na pozór są niezauważalne, bo napęd w gruncie rzeczy działa, a komputer w większości przypadków uruchamia się poprawnie i trudno je pokazać.

Mam też pytanie jak to jest z serwisem i gwarancją - boję się, że jak go odeślę, to oni z marszu zrobią format i stracę wszystkie dane, bo mam wrażenie, że w tym wszystkich punktach gwarancyjnych przeinstalowanie systemu robi się z zasady przy wszystkich problemach.

Kuba


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]