płatny serwis dell?

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Wi
Wiktoria
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2013, 19:53

płatny serwis dell?

Postautor: Wiktoria » 07 lut 2013, 20:03

Witam,

mam gwarancję nbd. Podczas wyjmowania klawiatury uszkodziłam zaczep, przez co mam teraz luzy w lewym górnym rogu podczas naciskania klawiszy. Nie sądzę aby dell uznał naprawę pod gwarancję -raz uszkodzenie z mojej winy, dwa- nie jest to uszkodzenie, które uniemożliwia pracę. Czy jest opcja zgłoszenia się do serwisu dell aby to naprawił a ja poniosę tego koszty? Jeżeli nie ma takiej opcji czy jeżeli oddam laptopa do innego serwisu nie naruszę gwarancji (nie wiem czy uszkodzenie jest po stronie zaczepu klawiatury czy zaczepu przy obudowie..). Dwa - przy zawiasie z tyłu laptopa odstaje mi aluminium od plastiku i to też chętnie oddałabym do naprawy..

Pozdrawiam


ni
niebieskikaloryfer
Dellmania User
Posty: 65
Rejestracja: 25 lis 2011, 07:38

Re: płatny serwis dell?

Postautor: niebieskikaloryfer » 09 lut 2013, 21:09

jest opcja.


Wi
Wiktoria
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2013, 19:53

Re: płatny serwis dell?

Postautor: Wiktoria » 09 lut 2013, 22:32

A jak z wymianą nie u dell'a? narusza to gwarancję?


ni
niebieskikaloryfer
Dellmania User
Posty: 65
Rejestracja: 25 lis 2011, 07:38

Re: płatny serwis dell?

Postautor: niebieskikaloryfer » 11 lut 2013, 23:05

tak narusza.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]