Dell Inspiron 15R awaria

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
fi
filip133
Posty: 1
Rejestracja: 17 paź 2012, 16:06

Dell Inspiron 15R awaria

Postautor: filip133 » 17 paź 2012, 16:21

Witam,
dziś wyłączył mi się nagle laptop (jak w tytule), i teraz, gdy go uruchamiam nic nie pojawia się na ekranie, i po paru chwilach zaczyna pipczeć, nie świeci się też kontrolka środkowa (jesli dobrze kojarzę, od dysku). Da się coś z tym samodzielnie zrobić ? Najlepiej byłoby oddać do jakiegoś serwisu ogólnego czy do serwisu Della ? Studiuję w Warszawie i obecnie tu przebywam, ale zostawiłem w domu wszelkie papiery jakie dostałem wraz z laptopem..


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]