Kolega pod nickiem e-help24eu używa na co dzień modelu n7110 ze go tak broni? w przeciągu miesiąca (listopad 2011) kupiłem ze znajomym ten model i obydwoje mamy taki sam problem... zbieg okoliczności? Ludzie się skaza i nikt z tym nic nie może zrobić? jak ktoś płaci za lapka ponad 3 tys zł raczej nie nastawia się na to, ze będzie to wadliwy produkt... a jak kupuje 2 takie same modele to nie nastawia się ze kupi dwa wadliwe produkty naraz... Na początku tylko brzęczał, po paru dniach lekko przycinało przy wymagających aplikacjach... używałem dalej teraz po 1o min przy obciążeniu się resetuje komp (w obu przypadkach), nie wspomnę o oglądaniu filmów 30 min i siada komp z przegrzania i nikt mi nie wmówi ze tak ma być. Jestem elektronikiem i wiem tak być nie powinno a serwis każe zrobić test który przejdzie bez problemu bo trwa z 30 min... brzęczy wzmacniacz karty dźwiękowej po uruchomieniu dedykowanej karty jak traktor, fps aplikacji spadają ze 100 do 1, ping leci na 1000 przy zaje*****m internecie i praktycznie żadnym obciążeniem łącza i to wszystko na ten temat...
Jeżeli aplikacja ma MINIMALNE wymagania:
System operacyjny: Windows XP / Vista / 7
Procesor (CPU): 2,2 GHz
Pamięć (RAM): 1,5 GB dla Windows XP, 2 GB dla Windows Vista / 7
Karta graficzna: GeForce 6800GT z 256 MB RAM / ATI X800 z 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
Wolne miejsce na dysku: 3,5 GB
Połączenie z internetem: 128 kb/s
a lap z core i7
8gb pamięci ram
grafikę dedykowana: nVidia gt 525m
przy czym jest net 30mb
(co dużo przewyższa wymagania maksymalne)
a sprawa przy minimalnych opcjach grafiki po 10 min wygląda tak jak na poniższym filmiku i to na 2 egzemplarzach to chyba coś jest nie tak? nie wspominając już o notorycznym resetowaniu czy to z podstawką chłodzącą czy bez.
http://www.youtube.com/watch?v=a8ZZLsV2 ... e=youtu.betakie moje zdanie a serwis bardzo miły owszem i do nich nie mozna miec problemu robią co do nich należy. Po telefonie każą robić testy diagnostyczne które dają rade i trwają niecałe 30 min, mowie ze podeśle filmy co się dzieje bo nie mogę sobie pozwolić na wysłanie lapa tak o kiedy mi się podoba... pisałem na nim w tamtym czasie prace dyplomową a do tego jest moim narzędziem pracy i nie łatwo znaleźć czas... moje spostrzeżenia są traktowane jak spostrzeżenia laika a serwis będzie szukał w ciemno. w przyszłym tygodniu postaram się jakoś dogadać i wysłać lapa. Pisałem ze to wada fabryczna, że ludzie się skarżą, że jest nas sporo i co z tym zrobić kazali podesłać lapa, a każdego beda traktowali indywidualnie, u mnie mają zgodę na wymianę traktorowego wzmacniacza (a dźwięk jest związany z cieciem grafiki) . Ludzie z tym problem piszą, że to nie pomaga. Nic wyśle go w czasie urlopu. Nie może być tak, że sprzęt nie obsługuje niektórych aplikacji mieszczących się w jego wymaganiach sprzętowych i systemowych.
.