moze to jest troche głupie pytanie, ale ponieważ jestem kobietą i sie na tym nie znam to wolę zapytać.
otóż mam inspirona 1564 i zaraz po zakupie wymieniali mi w nim w ramach gwarancji dysk twardy a potem płytę główną. żebym nie była zbyt szczęśliwa teraz z obudowy zaczyna odpadać farba. i właśnie tego dotyczy pytanie: czy takie coś podlega gwarancji?
czy to podlega gwarancji?
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 676
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Kontaktowanie:
Re: czy to podlega gwarancji?
Obudowa niestety nie podlega gwarancji. Chociaż jak powiesz że odpada z niej farba to może to uwzględnią. Spróbuj zadzwonić do Dell i pogadać. Może coś to da. Użyj uroku osobistego Na niektórych serwisantów to działa
Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Obsługa informatyczna firm. IT Company
-
Fi
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 08:24
-
e-
- Dellmania User
- Posty: 118
- Rejestracja: 29 mar 2012, 18:52
Re: czy to podlega gwarancji?
..
Ostatnio zmieniony 29 paź 2012, 09:40 przez e-help24eu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
da
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 lut 2011, 17:41
Re: czy to podlega gwarancji?
A ja powiem że podlega gwarancji. W pierwszych seriach Latitude E6400/E6500 odłaziła farba z osłon głośników - wymieniali
całe obudowy. Białe laptopy Apple żółkły - też wymieniali. W HP 520 błyskawicznie wycierała się farba na palmreście -
też wymieniali.
Proponuję zgłosić i niech się producent ustosunkuje.
całe obudowy. Białe laptopy Apple żółkły - też wymieniali. W HP 520 błyskawicznie wycierała się farba na palmreście -
też wymieniali.
Proponuję zgłosić i niech się producent ustosunkuje.
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]