czy to podlega gwarancji?

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
mi
minika69
Posty: 1
Rejestracja: 08 sty 2011, 13:23

czy to podlega gwarancji?

Postautor: minika69 » 08 sty 2011, 13:27

moze to jest troche głupie pytanie, ale ponieważ jestem kobietą i sie na tym nie znam to wolę zapytać.
otóż mam inspirona 1564 i zaraz po zakupie wymieniali mi w nim w ramach gwarancji dysk twardy a potem płytę główną. żebym nie była zbyt szczęśliwa teraz z obudowy zaczyna odpadać farba. i właśnie tego dotyczy pytanie: czy takie coś podlega gwarancji?


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 676
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Kontaktowanie:

Re: czy to podlega gwarancji?

Postautor: DELLMania » 09 sty 2011, 17:49

Obudowa niestety nie podlega gwarancji. Chociaż jak powiesz że odpada z niej farba to może to uwzględnią. Spróbuj zadzwonić do Dell i pogadać. Może coś to da. Użyj uroku osobistego :) Na niektórych serwisantów to działa :)


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Obsługa informatyczna firm. IT Company
Fi
Filips
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2012, 08:24

Re: czy to podlega gwarancji?

Postautor: Filips » 14 kwie 2012, 10:34

A jak odbierze serwisantka?


e-
e-help24eu
Dellmania User
Posty: 118
Rejestracja: 29 mar 2012, 18:52

Re: czy to podlega gwarancji?

Postautor: e-help24eu » 17 kwie 2012, 23:42

..
Ostatnio zmieniony 29 paź 2012, 09:40 przez e-help24eu, łącznie zmieniany 1 raz.


da
damkol
Posty: 9
Rejestracja: 28 lut 2011, 17:41

Re: czy to podlega gwarancji?

Postautor: damkol » 25 maja 2012, 14:19

A ja powiem że podlega gwarancji. W pierwszych seriach Latitude E6400/E6500 odłaziła farba z osłon głośników - wymieniali
całe obudowy. Białe laptopy Apple żółkły - też wymieniali. W HP 520 błyskawicznie wycierała się farba na palmreście -
też wymieniali.
Proponuję zgłosić i niech się producent ustosunkuje.


Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]