Nierozpoznany numer seryjny

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Mi
Mike83
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 2012, 09:05

Nierozpoznany numer seryjny

Postautor: Mike83 » 03 lut 2012, 09:01

Próbuję skontaktować się z serwisem Della przy czym muszę wpisać numer seryjny. Wpisując swój otrzymuję komunikat że numer seryjny jest nieprawidłowy.
Podobnie jest przy rejestracji produktu - ten sam komunikat.

S/N wpisuję ten sam który widnieje na odwrocie laptopa oraz na pudełku. Nie wiem dlaczego więc www Della go odrzuca.
Spotkaliście się z czymś podobnym?


da
damkol
Posty: 9
Rejestracja: 28 lut 2011, 17:41

Re: Nierozpoznany numer seryjny

Postautor: damkol » 24 lut 2012, 11:46

Miałem kiedyś taki problem z D620. Aby przedłużyć gwarancję NBD musiałem podać S/N i ServiceTag - obu
Dell nie rozpoznawał. Musiałem skontaktować się telefonicznie z serwisem i podać oryginalny numer zamówienia
tego egzemplarza w Dellu. Jeśli sprzęt nie był zamawiany bezpośrednio w Dellu to należy zapytać sprzedawcy.
Autoryzowany sprzedawca nie może odmówić wydania takiego numeru - jeśli to zrobi należy o tym poinformować Della.


Mi
Mike83
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 2012, 09:05

Re: Nierozpoznany numer seryjny

Postautor: Mike83 » 28 lut 2012, 14:09

Dzieki za informacje. Sprobuje skontaktowac sie z sklepem gdzie kupilem komputer. Na fakturze nigdzie takiego numeru niestety nie widze.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]