Próbuję skontaktować się z serwisem Della przy czym muszę wpisać numer seryjny. Wpisując swój otrzymuję komunikat że numer seryjny jest nieprawidłowy.
Podobnie jest przy rejestracji produktu - ten sam komunikat.
S/N wpisuję ten sam który widnieje na odwrocie laptopa oraz na pudełku. Nie wiem dlaczego więc www Della go odrzuca.
Spotkaliście się z czymś podobnym?
Nierozpoznany numer seryjny
-
da
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 lut 2011, 17:41
Re: Nierozpoznany numer seryjny
Miałem kiedyś taki problem z D620. Aby przedłużyć gwarancję NBD musiałem podać S/N i ServiceTag - obu
Dell nie rozpoznawał. Musiałem skontaktować się telefonicznie z serwisem i podać oryginalny numer zamówienia
tego egzemplarza w Dellu. Jeśli sprzęt nie był zamawiany bezpośrednio w Dellu to należy zapytać sprzedawcy.
Autoryzowany sprzedawca nie może odmówić wydania takiego numeru - jeśli to zrobi należy o tym poinformować Della.
Dell nie rozpoznawał. Musiałem skontaktować się telefonicznie z serwisem i podać oryginalny numer zamówienia
tego egzemplarza w Dellu. Jeśli sprzęt nie był zamawiany bezpośrednio w Dellu to należy zapytać sprzedawcy.
Autoryzowany sprzedawca nie może odmówić wydania takiego numeru - jeśli to zrobi należy o tym poinformować Della.
-
Mi
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 sty 2012, 09:05
Re: Nierozpoznany numer seryjny
Dzieki za informacje. Sprobuje skontaktowac sie z sklepem gdzie kupilem komputer. Na fakturze nigdzie takiego numeru niestety nie widze.
Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]