głośny zasilacz xps l502x

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
mi
mithral
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2012, 21:27

głośny zasilacz xps l502x

Postautor: mithral » 03 lut 2012, 11:54

witam, mój zasilacz od ponad tygodnia wydaje dziwne dzwięki. Wcześniej wszystko było z nim ok. Nie moge dodzwonić się do della, czy ktoś sie orientuje pod jaki numer dokładnie trzeba zadzwonić żeby serwis sie odezwał lub ktoś z obsługi klienta? ten ze strony dela nie odpowiada, cały czas automat każe czekac , próbuje juz 3 dni, na maile też nikt nie odpisuje.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]