Witam.
Mam powazny problem z firma dell. Kupilem 3 dni temu 2 nowe laptopy identyczne i w jednym nie dziala kamera. Serwis probowal naprawic komputer online przez 2 dni ale niestety im sie nie udalo bo problem lezy po stronie sprzetu nie oprogramowania. Powiedzieli mi, ze jedyne co moga zrobic to przyslac do mnie inzyniera ktory mi to naprawi ale niestety nie maja na stanie takich kamer i musze poczekac kilka tygodni bo nie sa w stanie mi powiedziec kiedy je dostana. Powiedzialem im, ze chce nowy, a oni na to ze jest to nie mozliwe, poniewaz ten sam komputer teraz kosztuje 220 funtow wiecej. Moga mi oddac pieniadze ale nie chce bo nie realne kupic teraz taki sprzet za te pieniadze. Co powiniennem teraz zrobic bo czuje sie poteznie oszukany.
Moze ktos mial podobny problem i moze pomoc ??
Pozdrawiam.
Problem Dell N5110
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 676
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Kontaktowanie:
Re: Problem Dell N5110
Zależy gdzie kupowałeś. W Dell masz chyba 10 dni na zgłoszenie problemu i wymienią Tobie na nowy. Jak kupowałeś w innym sklepie to zależy od sklepu. Kasę zawsze mogą zwrócić ale jeśli teraz sprzęt podrożał to marne rozwiązanie.
Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]