Inspiron 1545-Gwarancja UK-PL
-
xy
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 gru 2011, 11:49
Inspiron 1545-Gwarancja UK-PL
Witam was mam pewne obawy jeśli chodzi o moją gwarancje otóż kupowałem laptopa 03.07.2011 ,lecz gdy kupiłem laptopa to nie dostałem żadnej faktury/dowodu zakupu. Pan w sklepie powiedział że faktura przyjdzie na mój adres e-mail lecz od tamtego czasu żadnego odzewu. Przy zakupie podawałem swoje dane.Dodam że laptopa kupowałem w Wielkiej Brytanii. Wczoraj założyłem konto na stronie della i wpisałem service tag/niby gwarancja jest Next Business Day,zostało jeszcze 946. Gdyby laptop mi się zepsuł to na jakich warunkach serwis go przyjmuje muszę mieć fakturę/Paragon?
-
du
- Dellmania User
- Posty: 160
- Rejestracja: 02 lut 2011, 14:11
Re: Inspiron 1545-Gwarancja UK-PL
Nie potrzebują paragonu czy faktury. Wystarczy mieć laptop z Service Tagiem który na ich stronie widnieje jako laptop na gwarancji. Oddawałem już kilka laptopów della, ani razu nie było pytania o paragon.
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]