podczas przeglądania youtube laptop się wyłancza
-
sl
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 mar 2011, 13:50
podczas przeglądania youtube laptop się wyłancza
witam wszystkich posiadam laptopa Dell Inspiron N7010 i mam pewien problem z przegladaniem filmików na youtube gdy załanczam filmik obojętnie na jakiej przeglądarce laptop natychmiast się wyłancza i nie da się nic z nim zrobić jest jakby w stanie chibernacji i trzeba go resetować na przycisku power może ktoś spotkał się już takim problemem proszę o pomoc i z góry dziękuję
-
du
- Dellmania User
- Posty: 160
- Rejestracja: 02 lut 2011, 14:11
Re: podczas przeglądania youtube laptop się wyłancza
"wyłącza", "załączam", "hibernacji" - skoro używasz kilku przeglądarek nie powinno to być dla Ciebie problemem (Sprawdzanie pisowni). Poza tym ktoś po coś wymyślił interpunkcję, co nie? 2 dni wcześniej pojawił się identyczny temat na forum ( http://www.dellmania.pl/dell-inspiron/d ... -t670.html ), obserwuj go, udzielaj się na nim to Ci ktoś pomoże rozwiązać problem. Na początek sprawdź czy problem występuje w innych serwisach (np. http://www.dailymotion.pl ), lub czy możesz oglądać filmy w HTML5 (WebM) na YouTube: http://www.youtube.com/html5 . Oczywiście aktualizacja Javy, Flash'a i Shockwave'a. Oraz aktualizacja sterowników.
-
an
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 mar 2011, 23:51
Re: podczas przeglądania youtube laptop się wyłancza
Witam
Zakończyłem walkę z moim lapkiem Inspiron 1764-2989 . Wina leży po stronie Flasha. Od wersji 10 w górę lapek się wiesza na filmikach.
Ale po kolei.
1. Odtworzenie świeżego systemu Windows 7 z płytki dołączonej do laptopa
2. Instalacja sterowników także z płytki dołączonej do lapka
3. Instalacja Firefoxa 4.0 i Explorera 9.0 w najnowszych wersjach
4. Instalacja Adobe Flash Player wersja 9 (ostatnia z serii) do pobrania ze strony
http://kb2.adobe.com/cps/142/tn_14266.html
5. Testy na filmikach - pomyślne .
6. Instalacja najnowszego Flash Playera - natychmiast następuje zwis kompa przy próbie odtwarzania filmów na youtoube.
7. Odinstalowanie Adobe Flash Playera za pomocą programu:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
8. Ponowna instalacja Adobe Flash Player wersja 9 (ostatnia z serii) do pobrania ze strony
http://kb2.adobe.com/cps/142/tn_14266.html
9. Lapek znowu wyświetla poprawnie filmiki.
Czekam na nowsze wersja Flasha lub na sterowniki do grafiki od mistrzów z Della (podobno pracują nad nimi he he). Póki co inne rozwiązanie nie istnieje.
PS. Zmiana samych sterowników karty graficznej przy nowym Flashu nic nie daje (wgrałem chyba z 6 różnych wersji sterów).
Lapek nie podlega wymianie - wada programowa (przy pierwszym zgłoszeniu jednak przyjął go Dell do serwisu i wymienił mi płytę i procka - co oczywiście nic nie dało ), ale jak ktoś ma siły i czas na walkę to jest to temat do pchnięcia.
Pozdrawiam - mam nadzieję, że może komuś pomogłem.
Zakończyłem walkę z moim lapkiem Inspiron 1764-2989 . Wina leży po stronie Flasha. Od wersji 10 w górę lapek się wiesza na filmikach.
Ale po kolei.
1. Odtworzenie świeżego systemu Windows 7 z płytki dołączonej do laptopa
2. Instalacja sterowników także z płytki dołączonej do lapka
3. Instalacja Firefoxa 4.0 i Explorera 9.0 w najnowszych wersjach
4. Instalacja Adobe Flash Player wersja 9 (ostatnia z serii) do pobrania ze strony
http://kb2.adobe.com/cps/142/tn_14266.html
5. Testy na filmikach - pomyślne .
6. Instalacja najnowszego Flash Playera - natychmiast następuje zwis kompa przy próbie odtwarzania filmów na youtoube.
7. Odinstalowanie Adobe Flash Playera za pomocą programu:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
8. Ponowna instalacja Adobe Flash Player wersja 9 (ostatnia z serii) do pobrania ze strony
http://kb2.adobe.com/cps/142/tn_14266.html
9. Lapek znowu wyświetla poprawnie filmiki.
Czekam na nowsze wersja Flasha lub na sterowniki do grafiki od mistrzów z Della (podobno pracują nad nimi he he). Póki co inne rozwiązanie nie istnieje.
PS. Zmiana samych sterowników karty graficznej przy nowym Flashu nic nie daje (wgrałem chyba z 6 różnych wersji sterów).
Lapek nie podlega wymianie - wada programowa (przy pierwszym zgłoszeniu jednak przyjął go Dell do serwisu i wymienił mi płytę i procka - co oczywiście nic nie dało ), ale jak ktoś ma siły i czas na walkę to jest to temat do pchnięcia.
Pozdrawiam - mam nadzieję, że może komuś pomogłem.
Wróć do „Forum dyskusyjne - Drobne problemy, z którymi sami możemy sobie dać radę”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]