Witam:-)
Pół roku temu wywalił mi się XP. Pojawiały się niebieskie ekrany i pomogło jedynie postawienie na kompie Siódemki.
Po sześciu miesiącach bezproblemowej i przyjemnej pracy mam kolejny raz problem z laptokiem... Kilka dni temu
pierwszy raz pojawił się taki niebieski ekran:
Przedwczoraj zaktualizowałem bios i sterowniki wszystkich urządzeń. Przed chwilą uruchomiłem komp i pojawił się
ten sam niebieski komunikat... Postaram się za chwilę wyjąć pamięci i zamienić miejscami. Może od wstrząsów
coś tam się wydarzyło.
Macie może jeszcze jakieś pomysły?
Dell Studio 1555 - Niebieski ekran...
-
Or
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 sie 2010, 15:00
Dell Studio 1555 - Niebieski ekran...
Dell Studio 1555, Intel Core 2 Duo T6600, 4GB RAM, Radeon HD 4500, Windows 7 Ultimate 32bit
-----------------------
Pozdrawiam - Orzeł
-----------------------
Pozdrawiam - Orzeł
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 676
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Kontaktowanie:
Re: Dell Studio 1555 - Niebieski ekran...
może jakaś aktualizacja systemu się wgrała ?
Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Obsługa informatyczna firm. IT Company
-
Or
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 sie 2010, 15:00
Re: Dell Studio 1555 - Niebieski ekran...
Po zmianie sterowników i przełożeniu kości pamięci miejscami, na razie jest ok... Zobaczymy jak długo:-) Aktualizacje mam automatyczne więc może faktycznie coś tam nowego się wgrało i nabruździło...
Dell Studio 1555, Intel Core 2 Duo T6600, 4GB RAM, Radeon HD 4500, Windows 7 Ultimate 32bit
-----------------------
Pozdrawiam - Orzeł
-----------------------
Pozdrawiam - Orzeł
-
Or
- Dellmania User
- Posty: 75
- Rejestracja: 19 mar 2010, 07:37
Re: Dell Studio 1555 - Niebieski ekran...
Jeżeli niebieski ekran,to prawdopodobnie któryś z podzespołów wypada z gry i trzeba go wymienić. Moim zdaniem aktualizacja systemu nie ma tutaj nic do rzeczy.
Oryginalne baterie do komputerów przenośnych - www.oryginalnebaterie.com
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]