Witam,
W październiku otrzymałem prezent w postaci komputera Dell Latitude E4310. Laptop był zamawiany wewnątrz firmy. Service tag: B88QRM1. Jak widać, komputer jest na gwarancji i to jeszcze 3 lata.
Pytanie: co muszę zrobić gdybym chciał oddać komputer na gwarancję? Muszę ją jakoś przenieść na siebie?
Czy nie potrzebuję jakiegoś dowodu zakupu (wystarczy sam laptop i pudełko?)?
Prezent, a gwarancja
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 676
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Kontaktowanie:
Re: Prezent, a gwarancja
Żeby przenieść gwarancję na siebie musisz mieć dowód zakupu. Jeśli sprzęt zakupiła firma to w systemie Dell powinien być wpis kto jest właścicielem sprzętu. Jeśli zgłaszasz usterkę to zawsze możesz podać nip i nazwę firmy która sprzęt zakupiła. Wtedy serwis przyjedzie i jak dotąd nie zdarzyło nam się aby o cokolwiek pytali - z fakturą zakupu włącznie.
Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]