Prezent, a gwarancja

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
Ba
Bartonek
Posty: 2
Rejestracja: 12 sty 2011, 22:04

Prezent, a gwarancja

Postautor: Bartonek » 13 sty 2011, 21:02

Witam,

W październiku otrzymałem prezent w postaci komputera Dell Latitude E4310. Laptop był zamawiany wewnątrz firmy. Service tag: B88QRM1. Jak widać, komputer jest na gwarancji i to jeszcze 3 lata.

Pytanie: co muszę zrobić gdybym chciał oddać komputer na gwarancję? Muszę ją jakoś przenieść na siebie?

Czy nie potrzebuję jakiegoś dowodu zakupu (wystarczy sam laptop i pudełko?)?


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 676
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Kontaktowanie:

Re: Prezent, a gwarancja

Postautor: DELLMania » 14 sty 2011, 13:25

Żeby przenieść gwarancję na siebie musisz mieć dowód zakupu. Jeśli sprzęt zakupiła firma to w systemie Dell powinien być wpis kto jest właścicielem sprzętu. Jeśli zgłaszasz usterkę to zawsze możesz podać nip i nazwę firmy która sprzęt zakupiła. Wtedy serwis przyjedzie i jak dotąd nie zdarzyło nam się aby o cokolwiek pytali - z fakturą zakupu włącznie.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Obsługa informatyczna firm. IT Company

Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]