Witam,
do dziś byłem szczęśliwym posiadaczem DELL OptiPlex GX280, niestety nie udało mi się go odpalić.
Opis problemów: po wciśnięciu "power" komputer startuje, ale po 2 sekundach wyłącza się i po krótkiej chwilce startuje ponownie, dopiero wtedy pojawiają się sygnały diagnostyczne na diodach i beep code. Diody diagnostyczne mają pomarańczowy kolor dla B i D, z tego co udało mi się przeczytać na http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/opgx270/en/ug/solve.htm jest problem z pamięcią.
Sygnały dźwiękowe to sekwencja 1 3 2, tego niestety nie udało mi sie rozszyfrować.
Pamięć jaką posiadam, to 2x1G w dualu, obie kości sprawne, zmieniałem także położenie i ilość kości, nic nie zmieniło.
Czy ktoś może wie co może być przyczyną lub chociażby od czego zacząć, aby zdiagnozować problem?
Z góry dziękuje i pozdrawiam
DELL OptiPlex GX280 - problem
- Iwona
- Dellmania User
- Posty: 81
- Rejestracja: 23 lip 2008, 07:54
Re: DELL OptiPlex GX280 - problem
Koniecznie uruchom program diagnostyczny Dell przy starcie systemu. Nastepnie zapisz kod błędu i wowczas napisz. Lub skontaktuj się z servisem Dell. Zdiagnozowanie w twoim przypadku na odległość jest niemożliwe bez znajomości tego kodu. Przyczyn błędu pamięci lub jej braku może być wiele, dlatego program diagnostyczny pozwoli to dokładniej sprecyzować.
Wróć do „Forum Dell - inne akcesoria, komputery Dell, serwery Dell, drukarki Dell”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]