Jeśli chodzi o samo produkt, może nie jest zły - natomiast ja trafiłam na wadliwe urządzenie od początku i przechodząc do sedna chcę was ostrzec jeśli zamierzacie zakupić urządzenie tej firmy.
Nie wiążcie się w żaden sposób z firmą DELL. Są to oszuści jednym słowem. Odesłałam urządzenie do naprawy - po 3-4 tygodniach, później po przeszło miesiącu i tak ciągle do pewnego czasu, sama kontaktowałam się co się dzieje, ponieważ nie dostałam żadnego telefonu związanego z naprawą sprzętu.
Okazało się jak to przekazała mi jedna z konsultantek: "że nie wiedzą, gdzie jest moje urządzenie, kolejnym razem, że zostało gdzieś po prostu odesłane do innej miejscowości, a jeszcze innym razem, że powinnam go mieć u siebie".
Zgłosiłam sprawę na KPP gdzie wyszły do Firmy DELL ponaglające maile w sprawie mojego urządzenia. Nikt nie raczył odpisać, natomiast po dwóch miesiącach nagle dostałam telefon od kuriera, że ma dla mnie przesyłkę, ale nie zna adresu dokładnie - zabawne, prawda.
Okazało się, że dostałam nieswoje urządzenie, nieswoją fakturę - pomijam, że gorsze parametry urządzenia. Skontaktowałam się z Panem, którego tablet posiadałam, ale zostały mu już zwrócone pieniądze, gdyż miał identyczną sytuację z tym, że firma Dell sama przyznała się do błędu i zaproponowała rozwiązanie sprawy.
Następnie - nie mogłam z nikim skontaktować się - a chciałam zwrócić nieswoje urządzenie. Chodziłam do Rzecznika Praw Konsumenta, następnie złożyłam zawiadomienie na KPP oraz sprawą zajęła się prokuratura. Wtedy po okresie prawie 8-9 miesięcy od całego zajścia ktoś postanowił się ze mną skontaktować jakby nie można było wcześniej i zaproponowali mi rozwiązanie - czyli zwrot kosztów, ale zanim o tego doszło musiałam się napracować i wymusić od nich to.
Sprawa zwrotu też trwała ponad miesiąc.
Od czasu zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego minęło około 3 miesiące. Dostałam telefon, że w ramach rekompensaty - podkreślam - rekompensaty, iż wgl. nie korzystałam z urządzenia (dodaję, że na początku zaraz również było odsyłane do serwisu, następnie się zepsuło) dostanę nowe urządzenie. Sobie pomyślałam - super - cieszę się, przy czym zapytano mnie czy zakończę lub zakończyłam już sprawę toczącą się w ich imieniu. Słysząc taką propozycję powiedziałam, że podpiszę dokumenty toczącej się nadal sprawy i przystanę na ich propozycję. ( Również płaciłam przez okres 24 miesięcy internet więc wspomniałam o tym przez telefon - do konsultanta z DELL, że miło w takim razie, że będę miała nowe urządzenie, bo też ponosiłam koszty za internet - dodaję telefon z samej firmy Dell co również mnie zszokowało).
I jak miałam rację ... dokumenty kończące sprawę dotarły do nich, gdzie oznajmiłam, że niczego więcej nie oczekuję - ale efektem tego było to, że kontakt się urwał.
Posiadałam maila do osoby, która kontaktowała się ze mną w sprawie reklamacji więc pozwoliłam sobie napisać.
Oczywiście teraz firma Dell udaje, że takiego kontaktu nie było i, że jednym słowem pewnie coś sobie wymyśliłam - na to wychodzi, ale świadkiem rozmowy było kilka osób.
Nie przyznają się wgl., że ktokolwiek dzwonił, przystając, że to niemożliwe.
W każdym razie - ostrzegam Państwa przez jakimkolwiek zakupem w Firmie Dell !!!
Nie traktują poważnie swoich klientów i nikt z Państwem się nawet nie skontaktuje jeśli podobna sytuacja będzie miała miejsce, chyba, że tak jak w moim przypadku zajmie się tym Prokuratura.!!!
Zraziłam się do samej firmy, bo przeszłam z nimi dużo i będę odradzać każdej osobie, która tylko będzie planowała zakup urządzenia od Firmy DEll lub w innym sklepie tej marki.
Uważajcie - bo w razie awarii urządzenia pieniędzy nie odzyskacie, a kontakt z nimi jest niemożliwy !!!
DELL - NAJGORSZA FIRMA !!! - dot. tablet Venue 3840 lte dual sim - itp.
-
na
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sty 2018, 18:06
-
pi
- Dellmania UltraUser
- Posty: 866
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: DELL - NAJGORSZA FIRMA !!! - dot. tablet Venue 3840 lte dual sim - itp.
Myślę, że to bardziej złożony problem wynikający z jakości obsługi przez konkretne osoby. Dell to nie "firma" tylko międzynarodowa korporacja i gdyby ktoś "na górze" dowiedział się o tej sprawie to pewnie nie było by takiego zamieszania. Takie sprawy załatwia się od ręki a nie przez sądy.
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
-
Ma
- Dellmania User
- Posty: 64
- Rejestracja: 22 sty 2014, 15:32
Re: DELL - NAJGORSZA FIRMA !!! - dot. tablet Venue 3840 lte dual sim - itp.
piotr_solek pisze:Myślę, że to bardziej złożony problem wynikający z jakości obsługi przez konkretne osoby. Dell to nie "firma" tylko międzynarodowa korporacja i gdyby ktoś "na górze" dowiedział się o tej sprawie to pewnie nie było by takiego zamieszania. Takie sprawy załatwia się od ręki a nie przez sądy.
Uwazam podobnie, ze to osoby na nie walsciwym miejscu w Polsce sa winne tej relacji, a nie firma Dell. Widac pracuja ludzie z przypadku. Jak dla mnie produkty Dell to klasa sama w sobie, a zwlaszcza seria Precision M4XXX i M6XXX jak zobaczylem to musialem miec i mam dwie sztuki model M6600. Jednego laptopa M6600 kupilem w calosci, a drugi zlozylem sam z czesci. A teraz mam pomysl na cos ... konkrtenego z ta seria.
Pozdrawiam
Wróć do „Kupie Laptopa, Kupie serwer , Kupie Dell”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika