Witajcie,
witam wszystkich uprzejmie. Zarejestrowałem się na forum, bo nie mam już innych pomysłów, jak się ratować i co robić.
Sprawa wygląda następująco:
Kupiłem "nowego" (jak się okazało później, nie całkiem nowego) della xps 14. Kupiłem go na fakturę, za sporą kwotę. Po pięciu dniach, kiedy dotarł zakupiony office i mogłem zacząć go używać (to komputer do pracy), zauważyłem jaśniejszą plamkę na ekranie. Widoczną tylko na jasnym tle. Zgłosiłem to sprzedawcy i dostałem odpowiedź, która natychmiast mnie uczuliła na dalsze działania - otóż sprzedawca, nie widząc komputera, napisał, że to musi być uszkodzenie mechaniczne.
Mam już ekspertyzy z dwóch serwisów, które to wykluczają, więc postanowiłem sprawdzić, co na to dell.
I tu zaczynają się schody.
Ani Polska, ani Niemiecka, ani Brytyjska, ani Amerykańska strona dell nie rozpoznają kodu produktu i kodu serwisowego. Nie mam pojęcia, co dalej - jak sprawdzić, skąd ten komputer się wziął, na jaki rynek był wypuszczony i w jakiej konfiguracji (okazało się bowiem, że pod blaszką na spodzie nie ma dwóch śrubek!).
Nie jestem w stanie nawiązać kontaktu email z dellem, bo niezależnie od strony wyrzuca błąd kodu komputera.
Byłem osobiście w dellu w pl i tam twierdzą, że nic nie mogą zrobić, bo ich system nie rozpoznaje kodu komputera. Ze sprzedawcą będę walczył rękojmią, bo to jedyna droga, ale muszę też wiedzieć, co to w ogóle za komputer i co mi wcisnęli, bo to dodatkowy argument, żeby zmusić ich do działania.
ps. w czasie osobistej wizyty dell potwierdził, że przebarwienie to wada podlegające naprawie gwarancyjnej, ale - nie zrobią jej, bo nie wiedzą, co to za komputer.
Pomóżcie proszę, bo nie wiem już, co dalej.
ps,2 - jeśli nie ten dział, bardzo proszę o przeniesienie postu do odpowiedniego, a nie wyrzucanie.
ps3. kod z naklejki to ffkkds1
xps 1421x bez tożsamości, nierozponzawalny kod produktu
-
Sa
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 paź 2014, 16:49
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: xps 1421x bez tożsamości, nierozponzawalny kod produktu
Witam,
W pierwszej kolejności poproszę o usunięcie numeru ST we wpisie rozpoczynającym wątek, z uwagi na politykę prywatności. Nie należy udostępniać tego numeru do wiadomości publicznej.
Skoro dokonałeś zakupu urządzenia opisanego jako nowe, na fakturę, a sprzęt okazuje się być niewiadomego pochodzenia z brakiem możliwości serwisu, taką sprawę trzeba zgłosić odpowiednim instytucjom i dochodzić swych praw u sprzedawcy, bo to on - nie producent, jest z Tobą związany umową kupna - sprzedaży.
Jeśli sprzedawca nabył ten sprzęt legalnie, winien być w stanie to udowodnić podając numer zamówienia, który otrzymał od swojego dystrybutora.
Pozdrawiam.
W pierwszej kolejności poproszę o usunięcie numeru ST we wpisie rozpoczynającym wątek, z uwagi na politykę prywatności. Nie należy udostępniać tego numeru do wiadomości publicznej.
Skoro dokonałeś zakupu urządzenia opisanego jako nowe, na fakturę, a sprzęt okazuje się być niewiadomego pochodzenia z brakiem możliwości serwisu, taką sprawę trzeba zgłosić odpowiednim instytucjom i dochodzić swych praw u sprzedawcy, bo to on - nie producent, jest z Tobą związany umową kupna - sprzedaży.
Jeśli sprzedawca nabył ten sprzęt legalnie, winien być w stanie to udowodnić podając numer zamówienia, który otrzymał od swojego dystrybutora.
Pozdrawiam.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]