Witam
Czy jeżeli samoczynnie dokonam wymiany dysku twardego w moim laptopie, to czy tracę tym samym gwarancję?
Wymiana Dysku Twardego - czy traci się gwarancję?
-
sh
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 paź 2014, 08:12
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Wymiana Dysku Twardego - czy traci się gwarancję?
Witam,
Wszystko zależy od posiadanego przez Ciebie modelu laptopa.
W laptopach z łatwym dostępem do dysku, nie stracisz gwarancji podczas jego wymiany. Twój dysk jednakże nie będzie serwisowany przez producenta, więc w przypadku problemów ze sprzętem, będziesz go musiał wysłać na serwis w oryginalnej konfiguracji.
Pozdrawiam.
Wszystko zależy od posiadanego przez Ciebie modelu laptopa.
W laptopach z łatwym dostępem do dysku, nie stracisz gwarancji podczas jego wymiany. Twój dysk jednakże nie będzie serwisowany przez producenta, więc w przypadku problemów ze sprzętem, będziesz go musiał wysłać na serwis w oryginalnej konfiguracji.
Pozdrawiam.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]