Zakupiony sprzęt: Dell Inspiron 5490 za kwotę 3999zł w sklepie x-kom
Data zakupu: grudzień 2019
Data oddania do serwisu: 6.10.2020
Powód: Laptop niestety został - w niewielkim stopniu, ale jednak - zalany.
Otrzymana informacja - sprzęt zostanie wysłany do autoryzowanego serwisu Dell i cała procedura może potrwać do 3 tygodni. Wyrobili się co do dnia...
Rezultat zlecenia: Naprawa
Uzasadnienie: Wymiana klawiatury, dysku SSD w autoryzowanym serwisie producenta. Urządzenie przywrócono do ustawień fabrycznych. Sprzęt działa zgodnie ze specyfikacją producenta. Urządzenie przeszło testy serwisowe z wynikiem pozytywnym i jest zgodne ze specyfikacją producenta. Dołączono raport testów serwisowych
Koszt całkowity: 468.25
Otrzymany sms o możliwości odebrania sprzętu: 27.10.2020
Dziękuję niebiosom za to, że sprzęt zweryfikowaliśmy jeszcze w salonie.
Pomijam fakt, że odesłany został w nieoryginalnym pudełku (a na potwierdzeniu przyjęcia serwisowego jak byk zostało zaznaczone: Wyposażenie: Oryginalne opakowanie producenta)
SPRZĘT DOTARŁ PORYSOWANY
Bez zbędnego rozczulania się:
Odmowa odbioru reklamacji. Na pokrywie matrycy w lewym dolnym rogu jest spora ( ok 2-3 cm rysa). Dodatkowo na ekranie (w środkowej części) widoczne rysy w kształcie "krzyża". Dodatkowo z reklamacji laptop wrócił w nieoryginalnym opakowaniu (klient prosi o jego zwrot).
Sklep zawsze wykonuje zdjęcia przy kliencie zanim odbierze od niego sprzęt. Tak było również w tym przypadku. Zrobili zdjęcia i sprzęt wróci ponownie do serwisu....
Rysy w kształcie krzyża? Wygląda to na pozostawienie śrubki/śrubek na klawiaturze podczas zamykania sprzętu. Rysa na pokrywie matrycy? Czy pracownicy serwisu Della nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakość wykonywanej przez nich pracy? Czy sprzęt nie zostaje sprawdzany przed odsyłaniem go do klienta?
Zdaję sobie sprawę, że powód zgłoszenia sprzętu do serwisu wynikał całkowicie z mojej winy i nie mam problemu z poniesieniem kosztów wymiany podzespołów
ALE
to, w jakim stanie sprzęt został zwrócony jest nie do zaakceptowania.
Oraz nie do zaakceptowania jest fakt, że będę zapewne czekać kolejne 3tyg bez potrzebnego mi sprzętu z uwagi na czyjeś NIEDBALSTWO.
Zwracam się z prośbą o udzielenie mi jakichkolwiek wskazówek co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy ktoś może spotkał się z podobnym zdarzeniem?
Przykre doświadczenia z serwisem
Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
-
a_
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 paź 2020, 08:54
Przykre doświadczenia z serwisem
Postautor: a_g » 30 paź 2020, 11:10
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”
Przejdź do
- Forum DellMania - Informacje ogólne
- Forum komputerowe miłośników marki Dell - Powitanie.
- Działanie Forum komputerowego DellMania
- Nowości ze świata Dell
- Centrum Pomocy Technicznej
- Forum Laptopy - Problemy z: Notebooki Dell / Laptopy Dell
- Laptopy Dell Mini
- Laptopy Dell Inspiron
- Laptopy Dell Studio
- Laptopy Dell XPS
- Laptopy Dell XPS Studio
- Laptopy Dell Vostro
- Laptopy Dell Latitude
- Laptopy Dell Precision
- Forum oprogramowanie - Problemy z Oprogramowaniem
- Laptopy Dell i Windows 11
- Laptopy Dell i Windows 10
- Laptopy Dell i Windows 8/8.1
- Laptopy Dell i Windows 7
- Laptopy Dell i Windows Vista
- Laptopy Dell i Windows XP
- Oprogramowanie użytkowe
- Windows 32 czy 64 Bity
- Forum Dell - Gwarancje
- Forum - Baterie do Laptopów Dell
- Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko
- Forum majsterkowiczów - Dell - Manuale
- Forum Dell - inne akcesoria, komputery Dell, serwery Dell, drukarki Dell
- Forum dyskusyjne - Drobne problemy, z którymi sami możemy sobie dać radę
- Forum dyskusyjne - DellMania
- Opinie o laptopach Dell - forum dyskusyjne
- Zakup laptopa Dell - forum dyskusyjne
- Gry na laptopa - forum dla graczy
- Giełda Ofert sprzętu Dell
- Kupie Laptopa, Kupie serwer , Kupie Dell
- Sprzedam Laptopa, Sprzedam Serwer, Sprzedam Dell
- Reklama na forum Klubu Dell - DellMania
- Forum DellMania - Kosz forum
- Kasowane wątki
- Dell w firmie - forum dyskusyjne
- Telefony Dell - forum teletechniczne
- Tapety Dell
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Ostatnie posty
- Słaba wydajność w laptopie Dell Vostro 3450
- DELL PRECISION M4800 / Brakuje ważnych poprawek (?)
- Vostro 3530
- Serwery VPS, serwery w chmurze
- Dell XPS 15 / 9550 - zmiana klawiatury i palmersta
- Myszka dell ms700
- Problem z DELL XPS 15 9570 - przycinanie
- Dzień dobry
- Inspiron 14 Plus 7420 _ wolna praca
- Skąd pobrać windows 7 OA Profesional
- Pozdrowienia z Kielc
- Problem z wtyczką ładowarki
- Dell Latitude 5401 samorozładowanie baterii na wyłączonym laptopie
- Precision 7520 - problem z dołączeniem SSD na SATA
- Dell Inspiron 5737 i5-4200U zacina przy starcie.
- Płyta główna D7490 i7 8650U DAZ40 LA-F322P
- Problem z kontrolerem iDRAC w PowerEdge R620.
- Dell T5810 EDP Throttling
- Powitanie i nie tylko.
- Instalacja nowego dysku
Statystyki
Użytkownicy online: 563 :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 562 gości
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (1289) było online 05 lis 2019, 21:37
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (1289) było online 05 lis 2019, 21:37
Liczba postów: 8814
Liczba tematów: 3057
Liczba użytkowników: 4538
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: ebola1972
Liczba tematów: 3057
Liczba użytkowników: 4538
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: ebola1972
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin